طراحی سایت و ثبت آن در جستجوگرها بخش دوم

از نقشه سایت چه می دانید؟


نقشه سایت از موضوعاتی است که در طراحی سایت و سئو سایت به دفعات آن را می شنوید و بر آن تأکید می شود. در تعریف آن باید بگوییم نقشه چیزی شبیه فهرست و یا نمایش فصل های یک کتاب می باشد. نقشه ی سایت به طور کلی شامل صفحه یا صفحاتی است که فهرستی از تمام صفحات وب سایت است. دلیل اهمیت بسیار زیاد آن این است که ربات های جستجوگر بتوانند با استفاده از این نقشه های سایت یا فرایند ایندکس شدن(index) بتوانند راحت تر بررسی هایی که لازم دارند را انجام دهند و شما آنها را از این طریق به محتوا و صفحات مهم سایتتان که در طراحی سایت مشخص کرده اید، راهنمایی کنید.

طراحی سایت و ثبت آن در جستجوگرها بخش دوم


آنها به عناوین نگاه می کنند و به وسیله ی "سرفصل های" سایت درک کلی از آن کسب می نمایند. نقشه ی سایت دسته بندی صحیح و درستی را بر روی عناوین انجام می دهد. به همان صورتی که ذکر شد اصلاً توصیه نمی کنیم که برای ثبت وب سایت خود به صورت اتوماتیک در موتورهای جستجو، سایت خود را به شرکت های طراحی سایت مدعی بدهید که به احتمال زیاد نتیجه و خواسته ای که شما انتظار دارید را برآورده نخواهند کرد. با این حال این به این معنی نیست که تمامی شرکت های آنلاین ارائه دهنده ی خدمات ثبت و ارسال وب سایت را بیخیال شوید بلکه به این معنی است که به هر شرکت مدعی به آسانی اطمینان نکنید.


طراحی سایت؛ پیشنهاد بسته نرم افزاری


باید اطلاع داشته باشید که بسته های نرم افزاری در دسترس می باشد که توسط آنها شما این توانایی را خواهید داشت که کار ثبت وب سایت تان را خودتان انجام داده و یا به صورت حرفه ای و آنلاین انجام شود؛ تنها باید از تبلیغات خدمات به صورت "خودکار و اتوماتیک" اجتناب بورزید. این بسته های نرم افزاری در صورتی که بتوانید از آنها استفاده کنید کمک قراوانی به شما می کنند و راهنمایی های لازم را نیز در اختیارتان قرار می دهند.
همانگونه که قطعاً بسیاری از شما اطلاع دارید، جستجوگرهای گوگل و یاهو نمونه های معروف موتورهای جستجو و دایرکتوری هستند که شما می توانید پس از طراحی سایت، وب سایت خود را در آن ثبت کنید و برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایر مقالاتی که در سایت قرار داده ایم مراجعه نموده و آنها را نیز مطالعه کنید.
در اینجا راهکاری که می توانیم در اختیار شما قرار دهیم این است که تا حد امکان وب سایت خود را به موتورهای جستجوی زیادی ارسال کنید. وب سایت هایی در سطح پایین می توانند به تصاویر وب سایت شما و یا نام تجاری شرکت تان صدمه وارد کنند. پس تمامی سعی و تلاش خود را قبل از ثبت و ارسال وب سایت تان به موتورهای جستجو اعمال کنید و در طراحی سایت به دقت به این موارد توجه داشته باشید. برای این کار وقت کافی اختصاص دهید و تا آنجا که می توانید ابتدا یاد بگیرید و بعد سایت حرفه ای خود را به تمامی موتورهای جستجو ارسال کنید تا همه آن را ببینند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید