تخصص، مهارت، تجربه درطراحی وب


در مقالاتی بسیاری که در سایت قرار داده ایم همواره بر این قضیه تأکید کرده ایم که طراحی وب یک مقوله و حرفه ی تخصصی است و باید طراحی را به یک کارشناس بسپارید. زیرا اگر این کار را انجام ندهید چیزی که به جای سایت برای شما خواهند ساخت در واقع بیشتر شبیه به تراکت خواهد بود که شاید نتوانید استفاده چندانی از آنها کنید. دوام و پا بر جا بودن یک وب سایت در گرو کاربرانی است که به آن مراجعه می کنند.
در طرف دیگر قضیه باید تأکید کنیم که علاوه بر تخصص داشتن تجربه نیز در مقوله طراحی وب بسیار با اهمیت است. سئو سایت در سایت هایی که قبلاً طراحی شده اند کاری بسیار مشکل تر از بهینه سازی سایت در سایت های در دست طراحی می باشد. اینکه چرا و چگونه و چه ارتباطی بین سئو سایت و طراحی وب وجود دارد، مربوط می شود به مقوله تجربه که در این مقاله بر آن تأکید داریم.
برای اینکه بهتر متوجه بشوید باید بگویم که در صورتی که قصد داشته باشید سایتی را به هر دلیلی از رسپانسیو به غیر رسپانسیو (طراحی سایت های رسپانسیو را در مقاله ی دیگری توضیح داده ایم) تغییر دهید حتی در صورتی که فقط قالب را عوض کنید و به سایر گزینه ها دست نزنید باز هم گوگل متوجه خواهد شد و پیج رنک صفحات شما را کاهش خواهد داد.

 تخصص، مهارت، تجربه درطراحی وب


با توجه به اینکه موتور جستجوگر گوگل به صورت مرتب در حال ایجاد تغییرات در الگوریتم های خود است بنابراین از هیچ قائده و قانون خاصی پیروی نمی کند و دلیل آن این است که شخصی نتواند که پیج رنک های مجازی به دست بیاورد حتی در شرایطی که بهینه سازی در طراحی وب به یک علم تبدیل شده باشد. پس می توان گفت قسمت زیادی از سئو سایت صرفاً تجاربی است که طی سالیان مختلف توسط متخصصین طراحی وب کسب شده است. در واقع یکی از دلایل مهمی که باعث می شود کارشناسان طراحی وب و سئو سایت همیشه صحبت از ده سال و یا بیشتر تجربه در این زمینه کنند همین قضیه است هر چند که تشخیص صحت و سقم ادعای آنها کار چندان سختی نیست و می توانید به راحتی با وارد کردن سایت شرکت مورد نظر در سایت Who.is زمان ثبت دامنه شرکت را ببینید. به جرأت می توانم بگویم که در مقوله طراحی وب اشخاصی که بیش از دوازده سال تجربه داشته باشند بسیار کم هستند و مابقی ادعاها بی اساس است. بنابراین با توجه به توضیحاتی که دادیم دلیلی که باعث به وجود آمدن یک سایت کارآمد و خوب می شود علاوه بر تخصص کارشناس طراحی وب وجود تجربه در کنار آن نیز هست.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید