اگهی های تبلیغاتی در سرویس ادوردز


اَدوُردز یک سرویس خدماتی ارائه شده از گوگل است که به افراد و شرکت ها این اجازه را می دهد که آگهی هایی را که در بالا یا در کنار سمت راست صفحه ی نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوند، در اختیار بگیرند.اگر در گوگل جستجو کنید منظورم را متوجه می شوید: آگهی های تبلیغ در گوگل هستند که در جعبه های کوچک محصور قرار دارند و لینک وب سایت ها در آن قرار دارد. شاید خودتان هم روی این آگهی های تبلیغ در گوگل  کلیک کرده باشید، شاید هم کلیک نکرده باشید. حقیقت این است که این آگهی روزانه صدها یا هزاران بار –یا شاید هم میلیون ها بار- کلیک می شوند. هربار که کسی روی آگهی ها کلیک می کند، گوگل از شخصی که آگهی را گذاشته اندکی هزینه مطالبه می کند.
در تبلیغ در گوگل ، اگر "شخص کلیک کننده" به وب سایتی که تبلیغ شده است برود تا خرید کند یا فرمی پر کند یا عضویت جدیدی را شروع کند، شخصی که آگهی اَدوُردز را ارائه داده است به دو روش می تواند پول دربیاورد. اگر سایت شما تبلیغ شده است، شما از راه خریدن پول در می آورید.اگر سایت شخص دیگری را تبلیغ می کنید و آن سایت به شعبه ها پول می دهد، هزینه ارجاعی در یافت می کنید. هزینه ی دقیق تبلیغ در گوگل ، سایت به سایت متفاوت است. در eBay ، یک خرید می تواند هزینه ی قابل توجه 40درصدی یا بیشتر را نصیب شعبه کند. شعبه می تواند از یک ثبت نام جدید، تا 22$ درآمد کسب کند. که اگر آن کلیک 10 سِنت قیمت داشته باشد، سود فوق العاده ای است.-حتی اگر تا قبل از اینکه کسی کاری انجام دهد تا سودی را نصیب شعبه شود، به 100 کلیک نیاز باشد.

https://www.npco.net/advertisment.htm


اگهی های تبلیغاتی هدفمند

 

یکی از چیزهایی که اَدوُردز و تبلیغ در گوگل را موثر می کند این است که آگهی ها هدفمند هستند؛ آن ها فقط در نتایج جستجویی ظاهر می شوند که به محصول یا سرویس تبلیغ شده، شبیه باشد. در تبلیغ در گوگل رابطه ی بین تبلیغ کننده و نتایج جستجو از طریق کلمات کلیدی ساخته می شود که شعبه به آگهی ها مربوط می دهد. اگر شعبه، سایتی را که غذای سگ و گربه می فروشد تبلیغ می کند و کلمات کلیدی مانند "غذای سگ"، "قلاده ی گربه" و " اسپری کک" و مانند این را مشخص کند؛ سایت وقتی وبگردها چنین واژه هایی را جستجو می کنند ظاهر می شود. مزیت دیگر آن این است که شما خودتان آگهی را می نویسید و خودتان تعیین می کنید چه مقدار برای هر کلیک می پردازید: شما قدرت هستید.
 
به خاطر داشته باشید: ممکن است فکر کنید که کلمات کلیدی رایج چیز خوبی است چون باعث می شود که سایت تیلیغاتی شما بیشتر در اَدوُردز ظاهر شود: افراد بیشتری احتمالا "سگ" یا " گربه" را جستجو می کنند تا برای نمونه "غذای سگ" یا " دیسپلازیای مفصل سگ". اما هدف شما این است که جستجوی خود را هدفمند کنید و فقط آن دسته از خریدارانی را پیدا کنید که در شکارآنچه هستند که تبلیغ کننده می خواهد. اگر 100000 نفر آگهی شما را ببینند و فقط دو نفر کلیک کنند، آگهی موثر نیست. اگر 100 نفر آگهی " قلاده سک گربه" را ببینند ، اما 30 نفر کلیک کنند و به 10 خرید بیانجامد، تبلیغ بسیار موثرتری خواهید داشت.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید