چندین ایده برای بهبود طراحی وب سایت

 


در صورتی که به هر دلیلی از سایت خود خسته شده اید و قصد دارید با انجام تغییراتی آن را از این حالت یکنواختی در بیاورید بهتر است نکاتی که در این نوشته طرح می کنیم را بخوانید و سعی کنید این تغییرات را انجام دهید. نکته ای که در طراحی وب سایت وجود دارد این است که از الگوی ثابتی پیروی نمی کند و همواره با توجه به دگرگونی محیط و مخاطبین در حال تغییر و تحول بوده است. بنابراین اگر همگام با این تغییرات طراحی وب سایت خود را نیز تغییر ندهیم به صورت طبیعی و اتوماتیک وار محبوبیت سایت ما کم خواهد شد و از چشم کاربران خواهد افتاد. بنابراین در این نوشتار به چند اصل مهم برای ثبات و محبوبیت طراحی وب سایت شما اشاره خواهیم کرد.


طراحی وب سایت کاربرد پذیر


در ابتدا تلاش کنید مطالب قدیمی و تاریخ گذشته سایت که احتمالاً بیننده زیادی نیز ندارد را حذف کنید و به اصطلاع خانه تکانی کنید و فقط بخش هایی را بگذارید که مورد توجه و علاقه کاربران است. از طُرق مختلفی مانند قرار دادن خود در نقش یک کاربر عجول و کم اطلاع از اینترنت سعی کنید تلاش نمایید که ارتباط بهتری را با کاربران ایجاد کنید. سعی کنید راه های دسترسی به قسمت های مهم سیت در دسترس کاربر باشد و بتوانید با آسان ترین روش به هر قسمتی از سایت دسترسی پیدا کنید. موارد دیگری که باید رعایت کنید استفاده صحیح از Navigation است و این که اجازه سردرگمی کاربر در سایتتان را با استفاده از در دسترس قرار دادن انتخاب های مناسب و نه زیاد در طراحی وب سایت ندهید.


با طراحی وب سایت خوب در وقت کاربران صرفه جویی کنید

 

چندین ایده برای بهبود طراحی وب سایت


تفاوتی که وبگردی در حال حاضر با وب گردی در گذشته کرده است این است که قبلاً با توجه به جدید بودن پدیده اینترنت و سایت و محتوا، کاربران با دقت به سایتی وارد می شدند و مطالب آن را نیز با شوق و ذوق دنبال می کردند. ولی تنوع و فراوانی سایت های مختلف و گسترش روز افزون طراحی وب سایت باعث شده است که کاربران نیز عجول شوند و زمان بسیار کوتاهی برای خواندن صفحات می گذارند و در نتیجه برای اینکه خیلی زود برگه سایت شما را نبندند باید آنها را برای ماندن در سایت مجاب کنید. در مقالات دیگری در حوزه طراحی وب سایت تأکید کردیم که برای این کار باید از قوانینی مانند قانون 3 کلیک را رعایت کنید و مطالب را در دسترس کاربران قرار دهید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید