خطوط راهنمای انتشار تبلیغ در گوگل

علاوه بر الزامات فنی، تبلیغ در گوگل باید از لیست گسترده‌ای از خطوط راهنمای انتشار نیز تبعیت کنند. بیش‌تر این قواعد بدیهی‌اند، اما بررسی این سیاست‌ها پیش از راه‌اندازی تبلیغات خالی از لطف نیست.در تبلیغ در گوگل  اگر آگهی‌ ای  یکی از این سیاست‌ها را نقض کند، گوگل ادوردز به آن برچسب  «تأیید نشده» می‌زند و تبلیغ نمی‌تواند نمایش داده شود. ولی وقتی مشکل را حل کنید و آگهی‌تان را مجدداً ثبت کنید، تازه ادورز آن را برای مشارکت در فرآیند مناقصه «واجد شرایط»  تشخیص خواهد داد. اما اگر گوگل تشخیص دهد که از جانب شما نقض مقررات صورت گرفته جدی است یا اگر آگهی‌ها مکرراً مهر عدم تأیید بخورند، ممکن است گوگل حساب شما را تعلیق  کند یا فعالیت شما را در ادوردز ممنوع کند. گاهی می‌بینید که آگهی‌ ای مورد یا مواردی از سیاست‌های انتشار تبلیغ در  گوگل را نقض کرده ولی تأیید شده است، احتمالاً این آگهی از زیر دست فرآیند کنترل خودکار تبلیغات در رفته است. ادوردز از گروه‌هایی از افراد نیز برای بررسی دستی تبلیغات استفاده می‌کند و اختمالاً  این آگهی‌ها در نهایت دچار مشکل عدم تأیید خواهند شد.


چگونگی تبلیغ در سیستم ادوردز

 

شما می‌توانید به سادگی صاحب یک  تبلیغ در گوگل در صفحه اول نتایج جست‌جوی گوگل شوید، البته که اگر توقعات دقیق‌تری داشته باشید و ظرافت کار هم برایتان مهم باشد ادوردز هم پا به پای خواسته های شما جلوه گری خواهد کرد و کار برای شما خیلی راحت تر می شود. در سیستم تبلیغ در گوگل شما می‌توانید تعیین کنید تبلیغات‌تان برای کاربران در کجا و در چه زمان‌هایی به نمایش درآید؛ تعدا دفعات نمایش در روز چند بار باشد یا به یک کاربر خاص چند بار نمایش داده شود؛ هزینه روزانه برایتان چقدر  باشد؛ و در چه سایت‌هایی دیده شود. اما اساس و پایه  کار خیلی آسان است: شما تعدادی عبارت و کلمه  دارید که به زمینه کارتان مربوط است و می‌خواهید وقتی کسی در گوگل این عبارات مربوطه را جست‌جو می‌کند آگهی سایت شما را هم ببیند. به این‌ها کلیدواژه می‌گویند.برای تبلیغ در گوگل شما باید ابتدا یک حساب ادوردز تهیه کنید؛ سپس کلیدواژه های خود را انتخاب  کنید، بعد از ان متن تبلیغ خود را تعیین ‌کنید، آدرس وب‌سایت خود را به گوگل می‌دهید و معلوم می‌کنید که در نهایت معلوم می کنید چگونه پرداخت‌هایتان را به گوگل انجام می‌دهید. البته این بخش آخر با وجود بی‌میلی شما برای گوگل مهم‌ترین بخش است. به همین دلیل در عمل شما باید اول تعیین کنید که چگونه به گوگل هزینه می پردازید ! بیش تر راه به همین سادگی پیموده شده است.

 

خطوط راهنمای انتشار تبلیغ در گوگل


چگونه به گوگل هزینه بپردازیم؟


در تبلیغ در گوگل نشان دادن تبلیغات برای شما هزینه ای ندارد، مگر این که خودتان بخواهید برای انواع خاصی از تبلیغات به ازای نمایش آگهی پول بدهید و کلیک شدن روی آگهی برایتان در مرتبه ی دوم قرار داشته باشد . در غیر این حالت شما تنها و تنها وقتی به گوگل پول می‌دهید که کاربری بر روی تبلیغ شما کلیک کند و از وب‌سایت‌تان بازدید کند. تبلیع در گوگل  ساز و کارهای کنترلی و سیاست گذاری هایی برای کنترل محتوای این تبلیغات و وب‌سایت‌های تبلیغ شده دارد. برای نمونه گوگل برای تبلیغات محتواهای غیراخلاقی، نقض قوانین کپی رایت، تبلیغات مشروبات الکلی، داروها، محصولات تقلبی و… محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی دارد. گوگل برای شکل و استایل  وب‌سایت تبلیغ شده هم شرایطی قایل است؛ تبلیغ در گوگل وب‌سایت‌های صرفاً تبلیغاتی، وب‌سایت‌های کپی شده،  دامنه‌های پارک شده، و در کل وب‌سایت‌های بی‌خاصیت بی اشکال نخواهد بود. این سیاست‌ها جای خرده گرفتن ندارد؛ با این سیاست‌ها گوگل قصد داشته محیط تبلیغاتی قابل اعتمادی برای کاربرانش ایجاد می کند تا کاربران بیش‌تری مایل باشند روی آن‌چه گوگل به عنوان تبلیغ به آن‌ها نشان می‌دهد کلیک کنند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید