آموزش طراحی سایت پورتال


در قسمت مقالات سایت سعی کردیم مقالات آموزشی فراوانی قرار دهیم تا بتوانیم جوابگوی بیشتر سوالات شما عزیزان باشیم. در ادامه مجموعه مقالات آموزش طراحی سایت در این نوشتار به طراحی وب پورتال اشاره می کنیم. چگونگی ساخت سایت پورتال و نیازهای شما برای طراحی از دیگر مباحث مورد نظر است. در واقع باید تأکید کنیم که تمامی این توضیحات صرفاً مبانی و پایه ها برای آموزش طراحی سایت پورتال است.


چگونگی طراحی سایت پورتال


همانگونه که اشاره کردیم یک وب پورتال اطلاعات متفاوت و متنوعی را از یک مسیر برای بازدیدکننده مهیا می کند. تمرکز بر موتورهای جستجویی نظیر گوگل و یاهو می باشد. باید نگاه خود را معطوف کنیم به نرم افزارهای و برنامه های ساده و سازگار پذیر، برنامه هایی که حتی شرکت های کوچک و مستقل تجاری و بازرگانی نیز می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و از آنها در طراحی سایت استفاده کنند. واضح است که وب پورتال ها اصولاً به شرکت ها تعلق دارند و نه به اشخاص و با این فرضیه که شما نیز عضوی از یک شرکت کوچک و یا مستقل هستید و یا حتی صاحب چنین شرکتی هستید مطالب خود را شروع می کنیم و آموزش طراحی سایت پورتال را آغاز می کنیم.


پیش نیاز های لازم برای داشتن یک وب پورتال

 

آموزش طراحی سایت پورتال


ایجاد یک وب پورتال نیز به مانند هر چیز دیگری به پیش نیازهایی احتیاج دارد، برای داشتن یک وب پورتال به چهار گزینه زیر نیاز داریم.
پیش نیاز اول: نیاز اول دامین است که در مورد آن به صورت مفصل در مقاله ای که در قسمت مقالات طراحی سایت وجود دارد توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مورد اشاره مراجعه نمایید.
پیش نیاز دوم: هاست مورد دیگری است که برای ایجاد وب پورتال به آن نیازمندیم. هاست یا همان فضای اینترنتی نیز در قسمت مقالات توضیح داده شده است.
پیش نیاز سوم: سومین نیاز این است که در مورد طراحی سایت اطلاعات کافی داشته باشید که این اطلاعات را با مطالعه و یا آموزش طراحی سایت و یا کمک گرفتن از کارشناسان طراحی وب می توانید کسب کنید.
پیش نیاز چهارم: در نهایت شما نیاز دارید تکنیک های مربوط به بارگذاری فایل ها و نصب اسکریپت های PHP را فرا بگیرید که به آموزش طراحی سایت و تخصص نیازمند است.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید