دو گام برای ارتقاء رتبه طراحی وب در جستجوگرها


در مقالات قبل که در سایت می توانید ببیند راهکارهای مختلفی برای افزایش رتبه در رنکینگ موتورهای جستجو مطرح کرده ایم. حال به دو گام اساسی برای بالا رفتن رتبه در جستجو های سال 2016 اشاره می کنیم که می توانید در طراحی وب خود از آن بهره بگیرید.


گام اول؛ موضوعات داغ گوگل یا  Trends

ابزاری برای رفتن سراغ کلمات خاص وجود دارد به نام ترندهای گوگل که در آن می توانید مشاهده کنید چه کلماتی و در چه عبارتی برای جستجو بهتر هستند. در این سایت نشان می دهد که کوئری های جستجو چگونه هنگامی که مردم برای کلمه موجود در سایت شما جستجو می نمایند تغییر می کند که در طراحی وب کارایی بسیار زیادی برای شما دارد.
با ذکر مثال و ملموس تر توضیح دهم؛ اگر شما مغازه لباس فروشی دارید در این سایت می توانید ببینید که مردم بیشتر چه چیزی را جستجو می کنند که به کسب و کار شما مرتبط باشد. لباس، لباس راحتی، لباس رنگی، لباس قشنگ و .... در واقع با این دانسته ها می توانید کلمات کلیدی که قصد دارید در طراحی وب خود برای بهینه سازی سایت به کار ببرید را انتخاب کنید و توسط آن ترافیک سایت خود را بالا ببرید.


ابزار سئو سایت Screaming frog در طراحی وب

 

دو گام برای ارتقاء رتبه طراحی وب در جستجوگرها

توسط این ابزار می توانید مشکلات سئو سایت خود را بیابید و گزارش کاملی به همراه قسمت هایی که می تواند به بهتر شدن وضعیت سایت شما کمک کند را دریافت کنید. این ابزار کارآمد در طراحی وب قسمت های زیادی را تست می گیرد از جمله لینک های خراب و متا تگ های فراموش شدهو تصاویر و فایل های بسیار بزرگ و موارد بسیار زیاد دیگری که این ابزار قادر است آنها را چک کند و با کنترل آنها گزارش جامعی از وضعیت طراحی وب شما ارائه دهد. همچنین بهتر این است که به این ابزار به عنوان یک ابزار جهت ترمیم مشکلات بهینه سازی سایت بنگرید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید