گام های اساسی در طراحی وب پورتال

 


نخستین گام طراحی وب پورتال


در ابتدا باید نوع پورتال خود را مشخص کنید زیرا کمک زیادی به شما جهت رسیدن به هدف می نماید. نیز لازم است قبل از شروع به طراحی وب مواردی را در نظر بگیرید. مواردی نظیر: شما پورتال را برای چکاری می خواهید و آیا شخصی است یا برای سرگرمی و یا پورتالی منطقه ای. قرار است در پورتال طراحی شده چه کاری انجام دهید و پگونه می خواهید از آن برای کمک به بهبود تجارت خود استفاده کنید. آیا شما تخصص و مهارت کافی در طراحی سایت دارید، قرار است چه اطلاعات و مطالبی در این پورتال تجمیع نمایید و سوالاتی مشابه که برای طراحی وب پورتال باید ابتدا آنها را پاسخ بگویید.


دومین گام طراحی وب پورتال


مرحله بعدی این است که پس از جستجو و مشورت تصمیم بگیرید که قرار است چه نرم افزار پورتالی نصب کنید. نرم افزارهای گوناگونی وجود دارد که در جای خود به آنها خواهیم پرداخت و در قسمت آموزش طراحی سایت آنها را آموزش خواهیم داد. از میان نرم افزارهای موجود احتمال زیاد از یک نرم افزار متن باز استفاده می کنید که شامل یکی از این موارد می باشد: ( Dotnernuke, Uportal, LifeRay, Dolphin Community). هر چند برای تولید اسکریپت های وب پورتال نرم افزارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید اما مهم ترین ها همین موارد یاد شده بود.


سومین گام طراحی وب پورتال


گام بعدی در طراحی وب پورتال این است که نرم افزار وب پورتالتان را آپلود کرده و سپس اسکریپت مورد نظر را با توجه مسیر مشخصی که دریافت داده ها است باید نصب نمایید.

گام های اساسی در طراحی وب پورتال


چهارمین گام طراحی وب پورتال


در چهارمین مرحله پس از اینکه برنامه نصب شد باید تم های مورد نیازتان انتخاب کرده و در نرم افزار وب پورتال خود نصب کنید و تصمیم بگیرید که نوع فرم های مورد نیاز برای نصب اسکریپت آنها چگونه باشد. این مرحله که انجام شود به مرحله پایانی طراحی وب پورتال می رسیم.


پنجمین گام طراحی وب پورتال


در آخرین مرحله به ایجاد یک کسب و کار با وب پرتال می رسیم. راهکارها تقریباً شبیه مابقی طراحی سایت ها می باشد به این صورت که باید شروع کنید به تبلیغ کردن سایت خود و از آشنایان و همکاران و دوستان بخواهید که به سایت شما مراجعه کنند و خلاصه به هر شیوه ای که می توانید متوسل شوید تا ترافیک و میزان بازدید از سایت خود را بالا و بالاتر ببرید و در این مرحله گام های اصلی طراحی وب پورتال شما به پایان رسیده است.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید