چگونه وردپرس را امن کنیم؟

در اموزش طراحی سایت با وردپرس سیستم های مدیریت محتوا ی وردپرس یکی از قویترین سیستم های مدیریت محتوا است که به شما امکان طراحی سایت های مختلف اینترنتی را می دهد و این سیستم مدیریت محتوا محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا می باشد که حتما می بایست امن سازی گردد. در صورتی که وب سایت وردپرس به درستی امن سازی نگردد ممکن است وب سایت دچار مشکلات امنیتی فراوانی گردد.  همچنین در اموزش طراحی سایت با وردپرس  ممکن است در بخش انتخاب دسته بندی های وردپرس در پانل مدیریت ممکن است تمامی دسته بندی ها لیست نگردند که این معمولا به این دلیل می باشد که تنظیمات نمایش دسته بندی بر روی Most Recent قرار دارد که می بایست آن را بر روی View All تنظیم نمایید. منوهای وردپرس در کنترل پانل آن از منوی Appearance زیر منوی Menus قابل دسترسی می باشند و در این بخش می توانید همه گرو منوهای وردپرس را مدیریت نمایید.


دلیل ایندکس نشدن صفحات وردپرس در گوگل

 

در اموزش طراحی سایت با وردپرس   اولین دلیل ایندکس نشدن صفحات وب سایت وردپرس در گوگل ممکن است به دلیل وجود فایل robots.txt در ریشه اصلی وب سایت وردپرس باشد. برای اطلاع از دلیل بهتر است وب سایت خود را در Google Webmaster Tools گوگل بررسی نموده و وضعیت این فایل را در این ابزار بررسی نمایید و در صورتی که مشکلی وجود داشت آن را برطرف نمایید. مورد دوم در اموزش طراحی سایت با ورد پرس  ممکن است در اثر تنظیمات وردپرس باشد که در بخش تنظیمات وردپرس منوی reading قرار دارد که ممکن است در این بخش عدم ایندکس شدن صفحات وب سایت انتخاب شده باشد و فیلد Discourage search engines from indexing this site می بایست غیر فعال باشد.

چگونه وردپرس را امن کنیم؟


چگونه  زبان مدیریت وب سایت را تغییر دهم؟


 در اموزش طراحی سایت با وردپرس  ممکن است قصد داشته باشید زبان پیش فرض بخش مدیریت وب سایت را تغییر دهید. به این معنای که زبان وب سایت یک زبان باشد و زبان کنترل پانل مدیریت وردپرس زبانی دیگر باشد و به عنوان مثال زبان سایت فارسی باشد و زبان کنترل پانل وب سایت انگلیسی باشد. برای انجام این کار کافی است پلاگین WP Native Dashboard را در سیستم مدیریت محتوای خود نصب نموده و آن را فعال سازی نمایید.در اموزش طراحی سایت با وردپرس  برای فعال سازی کافی است پس از دانلود و نصب در پلاگین های وردپرس به بخش تنظیمات مراجعه نموده و در منوی WP Native Dashboard گزینه extend Backend Admin Bar with a language quick selector را علامت بزنید تا منوی انتخاب زبان در بخش مدیریت فعال گردد.  زمانی که در وردپرس کاربران وارد وب سایت می شوند منویی در بالای صفحات وب سایت نمایش داده می شود که در صورتی که می توانید با اضافه نمودن کد CSS شامل #wpadminbar{ display:none;} این منو را حذف نمایید تا زمان ورود اعضاء در سایت نمایش داده نشود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید