آموزش طراحی سایت و توجه به تقابل الگوریتم جدید گوگل و سایت های اسپم


گوگل و سایر موتور های جستجو هر چند وقت یکبار الگوریتم های جدیدی را به کار می گیرند. الگوریتم جدید گوگل که در ادامه مسیر گوگل پاندا و در واقع تکمیل کننده آن است از همین دسته الگوریتم ها می باشد. با توجه به ضرورت ایمنی  در طراحی سایت برای ما در این بخش از مقالات آموزش طراحی سایت به این الگوریتم جدیدی می پردازیم و خواهیم گفت که برای اینکه به سایت ما ضربه نزند باید چکار کنیم.
همانگونه که در اعلام های قبلی گوگل دیده ایم بهینه سازی سایت برای موتور جستجو با اهمیت است و برای ارتقاء رتبه سایت تأثیر گذار می باشد. کارشناسان سئو سایت تلاش می کنند که سایت شما را مطابق با آخرین پیشرفت های سئو سایت بهبود ببخشند که در بخش مقالات آموزش طراحی سایت نمونه هایی از راهکارهای لازم را توضیح داده ایم. انجام اعمالی مانند ساخت محتوای مناسب برای ارتقای کارایی سایت و افزایش سرعت سایت و قدرتمند کردن رابط کاربری از جمله کارهایی است که باید انجام داد.


ارتباط بهینه سازی سایت با بازاریابی

 

آموزش طراحی سایت و توجه به تقابل الگوریتم جدید گوگل و سایت های اسپم


زمانی که سایت را به خوبی بهینه سازی می کنیم به این معناست که بازاریابی خوبی نیز انجام داده ایم. یک کارشناس سئو سایت باید توانایی انتخاب محتوای مناسب و قوی برای سایت شما را داشته باشد و با آموزش طراحی سایت و آموزش روش های سئو سایت به شما کمک نماید تا این محتوا در سایت شما نمود پیدا کرده و پرورش یابد. نتایجی که از انجام این کارها عاید شما می شود در کوتاه مدت چندان ملموس نمی باشد و در مدت زمان طولانی تر با کار مستمر و خوب و برنامه ریزی شده و دریافت لینک های واقعی از سایت خود تعداد کاربرانی که به سایت شما می آیند افزایش یافته و ترافیک سایت شما بالا می رود.

کارشناسان سئو اسپمر یا کلاه سیاه


متخصصین بهینه سازی سایت و سئو سایت همیشه به شیوه ای که در بالا اشاره کردیم نیستند. در نقطه مقابل سئو کاران فوق اشخاصی قرار می گیرند که به سئوکارهای کلاه سیاه یا اسپمر شهرت دارند. اینها چندان خود را در خطوط قرمز محصور نکرده و برای بالا رفتن رتبه شما به هر کاری دست می یازند. احتمالاً در مدتی نه چندان زیاد موفقیت فراوانی را نصیب سایت شما می کنند که برای خود شما هم قابل تصور نبوده است. از روش هایی استفاده می کنند که گوگل به صورت همیشگی در حال مقابله با آن است روش هایی مانند لینک های غیر طبیعی و تعداد زیادی کلمات کلیدی بی معنی. این روش ها را در آموزش طراحی سایت مختصراً توضیح داده ایم.

الگوریتم های جدید گوگل در طراحی سایت


از مهم ترین اهدافی که گوگل برای مبارزه با این گونه کارها و طراحی الگوریتم های جدید دنبال می کند رضایت کاربران عادی است زیرا هیچ کسی دوست ندارد که زحماتش نتیجه ندهد در حالی که برخی از سایت ها با روش های ممنوع در زمانی کوتاهی رنکینگ خوبی کسب می کنند. گوگل پاندا از شیوه هدیه دادن به کاربران درست خود بهره می برد. و هدف از این کار و کارهای مشابه دیگر محوریت یافتن محتوا بود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید