ضرورت طراحی سایت گردشگری

 

ضرورت طراحی سایت گردشگری

همانطور که در مقالات مختلف در بحث آموزش طراحی سایت اشاره کردیم اکثر کسب و کارها امروزه برای پیشرفت و جذب مشتری باید از طریق طراحی سایت های منحصر به فرد در زمینه شغلی خود اقدام نمایند. شرکت ها و آژانس های گردشگری نیز از این قائده مستثنی نیستند و به طراحی سایت حرفه ای در زمینه کاری خود نیاز مبرم دارند.

امکانات لازم برای طراحی سایت گردشگری

دلایل زیادی برای تأیید ادعا می توان ذکر کرد از جمله معرفی آژانس، معرفی تورها و رزرو کردن آنها توسط مشتریان. یکی از گزینه های مهمی که باید در طراحی سایت گردشگری وجود داشته باشد اطلاعات کاربردی و سوابق آژانس می باشد که باعث اعتماد سازی نزد مشتریان می گردد. برای این سایت ها باید سیستم های مدیریت محتوایی که کار با آنها آسان باشد تا بتوانند به سرعت تورهای مورد نیاز را بارگذاری کنند تعریف شود.

طراحی گرافیک این گونه سایت ها بسیار حساس است و باید به گونه ای طراحی شوند که که در هنگام ثبت تور بتوان بسیاری از موارد مرتبط نظیر تاریخ و قیمت و امکانات و نقشه گوگل و غیره را در کنار یکدیگر قرار داد، بدون اینکه زیبایی آن لطمه بخورد. کسانی که اقدام به طراحی سایت گردشگری می کنند باید امکان استفاده از سیستم رزرواسیون را داشته باشند و کاربران بتوانند بدون مراجعه حضوری از طریق سایت هزینه را پرداخت و رسیدها و بلیط های مورد نظر خود را دریافت کنند. بنابراین تمامی این امکانات باید در هنگام طراحی سایت گردشگری لحاظ شود.

 

ضرورت طراحی سایت گردشگری

 

نحوه چینش امکانات در طراحی سایت گردشگری

شیوه چیدن مطالب و اطلاعات تورها باید به صورتی باشد که بازدیدکنندگان سایت بتوانند در مدت زمان کوتاهی چیزی که به دنبال آن هستند بیابند. همچنین در کنار این امکانات باید این امکان به کاربران داده شود که بتوانند مکانهای مورد نیاز خود را در آن جستجو و بیابند. دیگر راهکاری نیز که پیشنهاد می شود این است که سعی کنید در طراحی سایت گردشگری امکان دسته بندی موضوعی مطالب را فراهم کنید. متفاوت و منحصر به فرد بودن از هر نظر از دیگر مواردی است که باید در طراحی سایت گردشگری در نظر داشته باشید. به مانند دیگر موارد طراحی سایت حرفه ای بهینه سازی مناسب و سئو خوب برای موتورهای جستجو نیز از اصول بسیار مهم در طراحی سایت گردشگری است که برای دیده شدن باید حتماً به بهترین نحو انجام شود.  

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید