طراحی سایت هتل توسط شرکت نونگار پردازش


نفوذ اینترنت در حال حاضر جنبه های مختلف زندگی و کسب و کار را در نوردیده است و به ندرت می توان کسب و کار موفقی را یافت که بتواند بدون تکیه بر فعالیت در اینترنت به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند. هتل ها نیز مانند بسیاری دیگر از مشاغل و شاید بیشتر از آنها به طراحی سایت حرفه ای برای خود نیاز مبرم دارند. هتل داران می توانند با طراحی سایت هتل امکانات و موقعیت هتل خود را معرفی کرده و تصاویر و ویدئوهایی را به معرض نمایش بگذارند.
با توجه به اینکه مخاطبین هتل ها از جاهای دیگری به آن نقطه می آیند و حتی از کشورهایی دور دست اصولاً برای یافتن یک هتل مناسب در اینترنت به جستجو می پردازند. همین باعث می شود بهینه سازی در طراحی سایت هتل حرف اول را بزند زیرا برای دیده شدن باید در کلمات کلیدی خاصی در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. این کار آسان نیست و هر کسی قادر به انجام این کار نمی باشد. شرکت نونگار پردازش در کلمه طراحی سایت رتبه اول گوگل را برای مدت طولانی در اختیار خود دارد و همین کافیست تا توانایی کارشناسان سئو سایت ما اثبات شود.


جذب مخاطبین از طریق طراحی سایت هتل


همانطور که در بالا نیز اشاره نمودیم ورود کاربران و کسانی که به جستجوی هتل در اینترنت می پردازند در میان هزاران سایت به سایت شما بسیار دشوار است و البته با اهمیت. بنابراین اولویت اول در طراحی سایت هتل باید به این موضوع اختصاص یابد. درصد بالایی از مشتریان هتل ها کسانی هستند که از طریق اینترنت و جستجو در گوگل آن هتل را یافته اند. بنابراین به خوبی واضح و آشکار است که بهینه سازی سایت هتل برای گوگل تا چه حد برای هتلداران می تواند اهمیت داشته باشد. جنبه دیگر این قضیه این است که چنین روشی برای جلب مشتریان یک روش دائمی و کم هزینه است و شما می توانید کاملاً هدفمند اقدام به جلب مشتریان کنید مثلا در کلمه کلیدی هتل غرب تهران در صدر قرار بگیرید و هر کاربری که چنین جمله ای را سرچ کند اولین سایتی که به وی معرفی می شود سایت هتل شما می باشد و به این ترتیب قسمت زیادی از مشتریان را جذب هتل خود خواهید کرد.

طراحی سایت هتل توسط شرکت نونگار پردازش


امکانات طراحی سایت هتل


دو زبانه بودن و یا چند زبانه بودن در طراحی سایت هتل خصوصاً هتل های بین المللی اهمیت بسیار زیادی را دارد. اکثر مهمانان خارجی می توانند با جستجو به زبان خود سایت هتل شما را بیابند و تمامی بخش های آن را به زبان خود مشاهده کنند و طبیعتاً رغبت بیشتری خواهند داشت تا در سایت مانده و در نهایت اقدام کنند. مورد دیگری که در طراحی سایت هتل بسیار اهمیت دارد و باید در طراحی سایت هتل مورد توجه قرار دهید این است که سایت شما باید بخشی از هویت هتل شما باشد و به خوبی بتوانند زیبایی های هتل شما را انتقال دهد به کاربران. تمامی آیکون ها و طرح های گرافیکی سایت باید به بهترین شکل ممکن باشد و سرعت بالایی در لود شدن صفحات داشته باشد تا کاربران از سایت خارج نشوند. طراحی سایت هتل باید به صورتی باشد که کاربر بتواند با کمترین کلیک تمامی اطلاعاتی که در مورد اتاق ها و هتل شما می خواهد کسب کند و اطلاع یابد که نحوه رزرو و غذا و پرداخت ها و هزینه چقدر است و بتواند در سایت به صورت آنلاین هزینه ها را پرداخت نماید. چیدمان بخش های مختلف در طراحی سایت هتل باید به گونه ای صورت گیرد که باعث اعتماد سازی در کاربران شود و جامع و کامل در عین حال به دور از پیچیدگی باشد. تمامی این موارد را شرکت نونگار پردازش می تواند با طراحی سایت اختصاصی برای هتل شما انجام دهد. به عبارتی دیگر سال ها تجربه و انجام پروژه های طراحی سایت بی شمار و نیز بهره گیری از کارشناسان مجرب باعث شده است تا در برآوره ساختن نیاز مشتریان موفق باشیم و همواره رضایت آنها را جلب کنیم.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید