هدف از طراحی سایت مذ هبی و امکانات آن


طراحی سایت مذهبی


در کشورهای اسلامی و به ویژه در ایران طراحی سایت مذهبی طرفدارن زیادی دارد و به اصطلاح طرفداران دو آتشه. دلایل زیادی برای طراحی سایت مذهبی وجود دارد. اطلاع رسانی در مورد مسائل مذهبی و شرعی و نیز مناسبت های خاص مذهبی مانند عاشورا و ماه مبارک رمضان همگی از دلایل بسیاری زیادی است که ممکن است به واسطه آن افراد بخواهند اقدام به طراحی سایت مذهبی کنند. طراحی سایت های مذهبی گاهاً به صور گوناگونی مشاهده می شوند. طراحی سایت بر محور فروش محصولات مذهبی که با طراحی سایت فروشگاهی شباهت های زیادی دارد و نیز طراحی سایت برای ارائه مداحی ها و مرثیه های مذهبی که با طراحی سایت موزیک بی شباهت نیست و فقط محتوای آنها و طراحی حساس تری دارند. در طراحی سایت مذهبی باید حساسیت زیادی داشت زیرا مسائل مذهبی حساسیت زا هستند و ممکن است زمینه برای توهین به عقاید یا ادیان خاصی فراهم شود. به همین دلیل باید به دقت و با وسواس این سایت ها را طراحی نمود. نمونه ای دیگر از سایت های مذهبی سایت هایی هستند که به مانند انجمن ها برای پرسش و پاسخ مذهبی توسط افراد خاص یا عادی طراحی می شود. علما و مراجع برای پاسخ به سوالات و ابهامات شرعی می توانند با اقدام به طراحی سایت این چنینی پاسخگوی تعداد زیادی از مقلدان خود باشند و آخرین نظرات خود را نیز منتشر نمایند.


امکانات لازم در طراحی سایت مذهبی


نه تنها طراحی سایت مذهبی بلکه هر طراحی سایت دیگری نیز باید برای امکاناتی که در آن قرار است اجرا شود به اهداف خود سایت توجه نمود. سایت های مذهبی با توجه به هدفی که در نظر دارند می توانند از امکانات متنوعی و بسیار زیادی بهره ببرند. برای مثال می توانند انجمن ها یا چت روم هایی برای تبادل نظر و بحث کردن در سایت در نظر بگیرند و یا بخش هایی را به عنوان گالری فیلم و عکس و نوای مذهبی. همچنین پخش آنلاین قرآن و یا دعا، اوقات شرعی و پخش اذان در ساعات خاص، ارائه فایل های مذهبی به صورت pdf برای دانلود، امکان خرید و فروش اجناس مذهبی به صورت آنلاین و موارد بسیار زیاد دیگری که در طراحی سایت مذهبی قابلیت استفاده دارند. 

هدف از طراحی سایت مذ هبی و امکانات آن


در طراحی سایت مذهبی چه اهدافی دنبال می شود


در طراحی سایت مذهبی اهداف مختلفی را می توان در سر داشت. در این بخش مهم ترین دلایلی که می تواند عامل این باشد که یک سایت مذهبی را طراحی کنیم توضیح می دهیم. تبلیغات ادیان که در گذشته به صورت چهره به چهره و یا از طریق روزنامه ها و تلویزیون انجام می گرفت اکنون با گسترش اینترنت می تواند از طریق دنیای اینترنت و با طراحی سایت مذهبی به گوش افراد گوناگون برسد و افراد اطلاعات مختلفی در مورد دین خود را منتشر کرده و دیگران را تشویق به پیروی از مذهب خود نمایند. افراد زیادی هستند که در صورت وجود مشکل و یا سوال مذهبی برای گرفتن جواب خود در اینترنت به جستجو می پردازند و به همین خاطر وجود سایتی که پاسخگوی این خیل عظیم کاربران باشد لازم به نظر می رسد. در کشور ما که اکثریت قاطع آن را مسلمانان تشکیل می دهند طراحی سایت مذهبی اهمیت بسیار زیاد و مشتاقان فراوانی دارد. هدف دیگری که هم در طراحی سایت مذهبی و هم در انواع طراحی سایت با موضوعات دیگر همیشه از اهداف اصلی به حساب می آید کسب درآمد از طریق طراحی سایت می باشد. درآمد این گونه سایت ها اصولاً از طریق فروش محصولات مذهبی و دینی و کتاب ها و نیز تبلیغات در سایت می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید