به دنبال گسترده شدن استفاده از اینترنت و رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی بسیاری از افراد در صدد عرضه اینترنتی کالا و خدمات خود برآمده‌اند. طراحی سایت ارزان قیمت برای افرادی که قصد شروع یک کسب و کار در اینترنت را دارند و یا کسانی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را با هزینه اندک توسعه دهند حائز اهمیت است. استفاده از یک سایت کمک می‌کند تا میزان فروش و ارائه خدمات گسترش یابد و سوددهی بیشتر شود؛ به همین دلیل بسیاری در صدد تهیه سایت ارزان قیمت و گسترش دامنه فعالیت‌شان هستند.

البته طرفداران سایت ارزان قیمت تنها منحصر به موارد بالا نمی‌شود گاهی افراد برای قرار دادن اطلاعات مربوط به خود و ایجاد رزومه نیاز به سایت ارزان قیمت دارند. در واقع در برخی از موارد با وجود تمکن مالی فرد، تهیه یک سایت گران ابدا اقتصادی نیست .

 

طراحی سایت ارزان قیمت چگونه است

مزایای طراحی سایت ارزان

طراحی یک وب سایت ارزان کمک می‌کند تا اندازه زیادی در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید و امکان خدمات دهی آنلاین را به مشتریان داشته باشید. یک وب سایت جدای از ارزان یا گران بودن آن قابلیت خدمات دهی 24 ساعته را خواهد داشت و برای باز بودن یک وب سایت نیاز به استخدام کارمند یا فروشنده نیست. همچنین در یک سایت افراد امکان مقایسه قیمت و ویژگی‌های محصول را به صورت دقیق خواهند داشت و می‌توانند با چشم باز به خرید بپردازند.
در یک خرید اینترنتی از طراحی سایت فروشگاهی دغدغه هایی مثل رفت و آمد جای پارک، میزان مراجعه مشتریان(به صورت همزمان و بیش از اندازه ) وجود ندارد و این امر سبب شده است تا محبوبیت آن روز به روز بیشتر شود. علاوه بر این در یک خرید اینترنتی مشتریان با  بازار بسیار گسترده‌ای مواجه هستند و این امر سبب می‌شود تا صاحبان کسب و کارها برای برنده شدن در این بازار رقابتی هر چه بیشتر سلیقه و نظر مشتری را در نظر داشته باشند و خدمات بهتری ارائه نمایند.

 

هزینه‌های لازم برای راه‌اندازی یک وب سایت

یکی از مسائلی که افراد در سفارش ساخت وب سایت به آن توجه دارند هزینه تمام شده است ، اما باید بدانید که در طراحی سایت نوع نیاز مشتری و امکاناتی که برای سایت مد نظر دارد در قیمت نهایی موثر است. مثلا یک سایت فروشگاهی قیمت تمام شده بیشتری نسبت به سایت‌های تجاری به همراه دارد.
با پیشرفت برنامه نویسی و افزایش قالب‌های آماده و ابزارهای مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا و ... پایین آوردن هزینه نهایی آسان تر شده‌است. مورد دیگری که باید در برآورد هزینه‌ها در نظر داشته باشید سئو و تولید محتوای سایت است. در صورتی که سایت سئو نباشد برای ارئه محصولات و یا خدمات به کاربران با مشکل مواجه خواهید شد و سایت شما به نظر مخاطبان نخواهد رسید.
همچنین هزینه ای را به صورت ماهانه و یا سالانه جهت هاست و دامنه در نظر بگیرید. میتوان به صورت کلی هزینه های سایت را به دو دسته جاری و ثابت تقسیم کرد. مطمئن باشید که سرمایه‌گذاری بر روی وب سایت به نتیجه خواهد رسید و چندین برابر برای‌تان سود به ارمغان خواهد آورد. البته که برای به نتیجه رسیدن در این حوزه لازم است صبر و استمرار کافی را داشته باشید و از عجله جدا خودداری کنید.

 طراحی سایت ارزان قیمت چگونه است

نکات قابل توجه در طراحی  سایت ارزان قیمت

توجه به نکاتی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت در اقدام به ساخت و سفارش سایت ضروری است، این امر به شما کمک می‌کند تا در هزینه تمام شده صرفه جویی کنید و خواسته خود را کاملا به طراح سایت منتقل نمایید. ارزان بودن قیمت تمام شده ابدا نباید مقارن با کامل بودن آن باشد ؛ وب سایت شما می‌تواند هم ارزان باشد و هم تمام نیازهای شما را مرتفع کند.

همچنین طراحی آن باید به صورتی باشد که جذابیت بصری لازم برای بازدیدکنندگان و کاربران داشته باشد، یک سایت زیبا می‌تواند اعتماد مخاطبان را جلب کرده و آن ها را طرفدار سایت شما کند. لازم است در طراحی سایت از نظرات متخصصان و طراحان سایت بهره برد تا از مشکلات احتمالی آینده جلوگیری به عمل آید. علی رغم ارزان بودن و مقرون به صرفه بودن سایت امکاناتی نظیر ریسپانسیو بودن، موبایل فرندلی بودن، امکان پرداخت وجه به صورت آنلاین و ... برای آن از واجبات است پس نباید نسبت به این موارد کم توجه بود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید