ابزار آنالیز سایت وورنک Woorank  بخش دوم


آموزش آنالیز سایت Woorank


در بخش اول مقاله در مورد برخی از قسمت های آنالیز سایت وورنک توضیحاتی دادیم. اما در این سایت قسمت های دیگری را نیز می توانید مشاهد کنید و امکانات دیگری جز آنها که توضیح دادیم نیز در این سایت وجود دارد.
سازگاری فونت های سایت با موبایل: یکی درگیر از بخش های آنالیز سایت وورنک که با چند اسم نامگذاری شده است بخشی است که در آنجا می توانید تحلیل کنید که نحوه نمایش فونت ها در تلفن های همراه چگونه است و تا چه میزان سازگاری دارد. موبایل ویو پورت و فونت سایز شامل این بخش هستند.
بخش تست سرعت سایت در موبایل: این قسمت در آنالیز سایت وورنک نیز همانگونه که از نامش مشخص است به تست کردن سرعت بارگذاری سایت در تلفن های همراه می پردازد و می توانید با توجه به سرعت لود شدن سایت نسبت به برطرف نمودن مشکلات احتمالی اقدام کنید.
بخش مربوط به لینک ها(In-Page Links): این قسمت نیز لینک های داخلی سایت و بک لینک ها را به شما نشان می دهد و در آن می توانید لینک ها فالو یا نو فالو را تشخیص دهید. و همچنین در قسمت بعد می توانید لینک ها مشکل دار سایت به همراه آدرس ببینید که می تواند کمک زیادی در بهینه سازی سایت و طراحی سایت به شما کند. موارد دیگر در آنالیز سایت وورنک شامل URL Rewrite  و Domain Registration می باشد که در این قسمت ها نیز هم راحتی یو.آر.ال بررسی می شود و هم می توانید مشخصات دامین را ببینید.

ابزار آنالیز سایت وورنک Woorank  بخش دوم

در بخشی دیگر از امکاناتی که آنالیز سایت وورنک در اختیار ما قرار می دهد می توانیم مشاهده کنیم که ربات سایت و نیز نقشه سایت آیا به صورت مناسب و صحیح به خزنده های موتور جستجو معرفی شده اند یا خیر. همچنین بلاگ سایت نیز در زیر آن نشان داده می شود که نشان دهنده اهمیت محتوا در طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت است و با بلاگ سایت می توانید این مطالب را ارائه کرده و به موتورهای جستجو نیز کمک کنید.
برخی از امکانات دیگر آنالیز سایت نیز در این سایت وجود دارد که مشاهده آنها رایگان نیست و برای استفاده از آن باید مبلغی پرداخت کنید مانند Mobile Visit و Mobile-friendliness که میزان بازدیدهای سایت شما توسط تلفن های همراه و نیز سئو سایت و نحوه نمایش در دستگاههای گوناگون را می توانید در این آیتم ها مشاهده نمایید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید