یکی از مهم ترین اصول در حیطه کسب و کار های اینترنتی این است که تا حد امکان مدیریت کامل تمامی پیش نیاز ها را در نظر بگیرید . از جمله مواردی که کسب و کارهای شما را تشکیل میدهد ، میزبانی آن می باشد که قادر است به واسطه خرید هاست سرور اختصاصی یا سرور مجازی ایران یا کشورهای خارجی انتخاب شده باشد . هر یک از مواردی که ذکر شد یک سری ویژگی های خواص دارند مثلاً برای آن دسته از سایت هایی که ترافیک پایین دارند ، خرید هاست یکی از بهترین موارد به حساب می آید . اما در حالت برعکس شما بایستی از سرور استفاده نمایید . در این قسمت می خواهیم به معرفی سرور مجازی که هزینه اش نسبت به سرور اختصاصی کمتر است بپردازیم پس تا پایان مقاله همراه ما باشید

سرور مجازی ایران رایگان

پیش از اینکه بخواهیم به صورت اختصاصی به سرور مجازی ایران رایگان بپردازیم ابتدا باید بدانیم که سرور چیست در پاسخ به این سوال می گوییم که سرور همانند سیستم کامپیوتری عمل می کند که از هارد ، سی پی یو ، رم تشکیل شده است ؛ اما یکسری تفاوت هایی وجود دارد مثلاً سیستم کامپیوتری قادر نیست به طور ۲۴ ساعته روشن باشد ؛ اما سرور ها توانایی روشن بودن و در دسترس بودن را به صورت دائمی دارا هستند ؛ چرا که هنگامی که آن ها خاموش شود ، در واقع کل سایت نیز خاموش خواهد شد . هنگامی که اطلاعات شما بر روی سرور قرار می ‌گیرد و همانگونه که ۲۴ ساعته روشن است و از سوی دیگر به واسطه اینترنت ارتباط با آن میسر می گردد ، شما می توانید با مراجعه به آدرس سایت یا از طریق آی پی مختص آن سرور به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنید و همچنین قادر خواهید بود که آن ها را کنترل کنید .

Vps رایگان ایران

اما زمانی که از میزبانی چند سایت صحبت به میان می آید ، بایستی یک سری تغییراتی را در آن به وجود آورید که در این حالت آن را تحت عنوان سرور مجازی می‌شناسید . در سرور مجازی با استفاده از یک سیستم مجازی سازی منابع سرور را که در بر دارنده میزان استفاده از رم و سی پی یو است را برای هر سایت به طور کاملاً رزرو شده معرفی می کند ؛ و در واقع هر سایت توانایی دسترسی به تعداد مشخص شده به این میزان از منابع را دارا است .

اما در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه مجازی سازی معمولاً بر اساس چند روش صورت می پذیرد ، بهترین نوع آن KVM است تا منابع بتوانند به صورت خصوصی تر برای هر سایت مشخص شوند .

بهترین شرکت طراحی سایت تهران

به طور کلی منظور از سرور مجازی ایران این است که یک سرور از نوع مجازی سازی شده در کشور ایران وجود دارد که بخاطر موقعیت جغرافیایی نزدیک تر به سرور دارای سرعت بالاتری خواهد بود . سرور ها در یک مکان مناسب که به طور دائم برق و اینترنت آنها وصل است نگهداری و حفظ می شوند که به این نوع " دیتا سنتر " می گویند . در کشور ایران چندین دیتا سنتر موجود است ، که بهترین آنها برج میلاد می باشد .

کاربردهای ویژه سرور مجازی و خرید سرور مجازی ایران نامحدود

لازم به ذکر است که سرور مجازی فقط برای این نیست که شما بخواهید یک سایت را بر روی آن میزبانی کنید . باید توجه داشته باشید که سرور مجازی دارای کاربرد های بسیار متنوعی است که مهمترین آن ها را در پایین شرح داده ایم :

سرور مجازی بورس

جالب است بدانید که امروزه تمامی افراد یک کد بورسی دارند . خرید نمودن در لحظه ی اول تاثیر زیادی دارد که شما بتوانید سهم خویش را در در صورتی که صف خرید طولانی وجود دارد ، ثبت نمایید . سرور مجازی بورس وب داده با توجه به اینکه پینگ اندکی در مقایسه با اینترنت خانگی شما دارد ، با سرعت بیشتری به سرور های بورس متصل می گردد ؛ در نتیجه شما می توانید یک خرید موفقی را انجام دهید .

دانلود و آپلود

زمانی که صحبت از سرور مجازی به میان می آید مطمئناً شما نیز این در ذهنتان تداعی می شود که افراد زیادی از سرور مجازی برای آپلود و دانلود استفاده می کنند . توجه داشته باشید که اگر شما مدیر یک سایت هستید و فایل های خاصی را دانلود و آپلود می کنید یا به هر شکلی به یک اینترنت پرسرعت ۱۰ گیگابایتی به منظور دسترسی به فایلها نیاز دارید ؛ در نتیجه خرید سرور مجازی یکی از بهترین روش ‌ها به حساب می آید . در واقع شما می توانید یک سیستم عامل را بر روی سرور نصب نموده و سپس با سیستم کامپیوتری خود به سرور مجازی اتصال یابید . به طور کلی یک فضای کاملا شبیه سیستم عامل ویندوز یا لینوکس در اختیار شما قرار دارد که به واسطه آن شما می توانید از یک اینترنت پر سرعت برای آپلود و دانلود انواع فایل های متنوع بهره بگیرید ، در چنین مواقعی دیگر شما به پرداخت هزینه‌های بالای سرویس اینترنت ADSL نیاز ندارید .

تفاوت سرور مجازی ایرانی و خارجی

دسترسی به سایت ‌های خاص با استفاده از لوکیشن ‌های خاص

می توانیم برای این قسمت اینترنت بانک را مثال بزنیم . همان گونه که می ‌دانید تقریباً بسیاری از بانک ‌های خارج از کشور اینترنت بانکی آن ها در دسترس نیست . شما به منظور استفاده از آن به شرایط خاصی احتیاج دارید که در حالت فوری قادر نخواهید بود که درخواست خویش را به بانک جهت استفاده از آن بفرستید . لذا سریعترین و بهترین راهی که به شما پیشنهاد می دهیم ، استفاده از سرور مجازی ایران می باشد ؛ شما در چنین حالتی قادر خواهید بود که از طریق سیستم عامل سرور مجازی به سایت اینترنت بانک مراجعه نموده و در نتیجه آن را مورد استفاده قرار دهید .

اجرای دائم طرح های ویژه

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که دارای یک سری برنامه های کامپیوتری باشید که باید به صورت مداوم کار کرده و پردازش هایی را انجام دهند . همانطور که شما هم در جریان بسیاری از مسائل هستید استفاده کردن از کامپیوتر خانگی به منظور اجرای چنین برنامه هایی کار منطقی و به صرفه ای به نظر نمی ‌رسد ؛ زیرا هم هزینه بر بوده به خاطر مصرف انرژی و اینترنت ، و هم اینکه به صورت مداوم به اینترنت و برق متصل نیست . بنابراین شما می توانید با استفاده از سرور مجازی ایران و سیستم عامل متناسب با برنامه‌ هایی که مورد نظرتان است به صورت ۲۴ ساعته آن را اجرا کنید .

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید