با ورود به دنیای اینترنت و تکنولوژی و ایجاد طراحی سایت برای کسب و کارها نیاز به متخصص سئو کار می باشد تا بتواند بر اساس دانش خود سایت را در اولویت گوگل قرار دهند متخصص سئو کار حرف اول را در امور کارهای سایت می زند و در امور طراحی سایت به متخصص سئو کار بسیار نیاز داریم.
وظایف متخصص سئو کار با دانش و تجربه ای که در اختیار دارد باید اقداماتی را انجام دهد تا طراحی سایت مورد نظر بر اولویت گوگل قرار گیرد وظایف متخصص سئو کار بسیار گسترده است و با یکی دو مورد نمی توان بیان کرد.پس در این بخش با ما همراه باشید تا بیش تر با سئو و متخصص سئو کار آشنا شوید.

سئو کار حرفه ای به چه شخصی اطلاق می شود؟

سئو کار حرفه ای به کسی گفته می شود که بر تمامی تکنیک های سئو به طور کامل اشرافیت داشته باشد و بتواند یک سایت را به موفقیت کامل برساند موفقیت کامل برای یک سایت یعنی قرار گرفتن در رتبه اول در میان موتور های جست و جو. اولین کاری که فرد سئو کار برای ارتقای یک سایت انجام می دهد این است که به دنبال مناسب ترین کلمات کلیدی که توسط آن می توان به میزان ترافیک سایت اضافه کند می گردد. هرچه میزان ترافیک یک سایت بالاتر رود به همان اندازه مشتریان بالقوه سایت نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
سئو کار باید با مفهوم بهینه سازی کردم یک سایت آشنایی کامل داشته باشد چون هر اندازه که سایت شما بهینه سازی قوی تر و به موقعی داشته باشد موتور های جست و جو آن را راحت تر پیدا می کنند و اینگونه است که یک سایت می تواند به موفقیت برسد. کار یک سئو ساز حرفه ای تنها با ساختن چند بک لینک و یا ترفند های ساده و پیش افتاده خلاصه نمی شود بلکه یک سئو ساز که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند ترفند ها و تکنیک های مخصص به خود را دارد که با استفاده از آن تکنیک ها عامل موفقیت صد درصد در یک سایت می شود.
با توجه به این موضوع که چندی می باشد که موتور های جستجو تغییر رویه دادن و دیگر از فاکتور های قدیمی برای ارزش دادن به یک سایت استفاده نمی کنند پس یک سئو ساز باید همواره در جست و جو تکنیک ها و راه حل های جدید باشد تا از طریق این سایت را ارتقاء دهد.

اصلی ترین خصوصیت های یک سئو کار حرفه ای

همانطور که خود می دانید عامل موفقیت هر فرد پشتکار می باشد که در حرفه سئو نیز همین مسئله صدق می کند و یک سئو کار حرفه ای باید از یک سری ویژگی های مثبت برخوردار باشد که از مهم ترین ویژگی ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :
سئو ساز بررسی بسیار دقیقی در رابطه با کلمات کلیدی دارد و برای انتخاب مناسب ترین کلمه کلیدی ابتدا به بررسی رقیب می پردازد. هیچ فرد حرفه ای به شما نمی گوید که ظرف مدت کوتاهی خواهید توانست به رتبه اول دست پیدا کنید چون به خوبی بر این موضوع واقف است که این یک مسئله زمان بر می باشد.
بر تمام ترفند های سئو اشرافیت کامل دارد و برای هرگونه مشکلی که در سایت شما پیش بیاید یک راه حل حرفه ای آن را بر طرف خواهد کرد. سئو سازی که به صورت تخصصی کار می کند به روز می باشد و اطلاعات خود را همواره به روز نگه می دارد.
یک سئو ساز با حرفه ای به بالا برای سایت شما نگران است و ارتقاء دادن سایت شما مهم ترین دغدغه آن خواهد بود. از مهم ترین ویژگی های یک سایت خوب نوشتن محتوای خوب برای آن سیاست است پس سئو کار حرفه ای باید در محتوا نویسی نیز مهارت داشته باشد.

سئو کار حرفه ای  به چه شخصی اطلاق می شود؟

میزان در امد یک سئو کار حرفه ای

از عامل های بسیار مهم در هر شغلی میزان در امد آن می باشد که در حرفه سئو باید گفت میزان درآمد افراد را عوامل گوناگونی تعیین می کند که از مهم ترین عامل های تعیین کننده در درآمد یک سئو کار میزان حرفه ای بودن ان می باشد یعنی هرچه فرد سئو کار از مهارت بیشتری برخوردار باشد قطعا در امد بالاتری نیز خواهد داشت.
از دیگر عوامل بسیار مهم در تعیین سطح درآمد یک فرد در این حرفه داشتن رزومه کاری موفق می باشد معمولا افرادی که رزومه کاری عالی دارند از درآمد بسیار بیشتری نسبت به فرد بدون پشتوانه سابقه کار برخوردار خواهد بود.

مفاهیم بسیار مهم در سئو

از مهم ترین اصولی که یک سئو کار حرفه ای باید به آن توجه کند این است که با مفاهیم سئو به خوبی آشنا باشد . یکی از مهم ترین مفاهیم در سئو بهینه سازی کردن سایت ها می باشد. سایت اگر به موقع و در زمان تعیین شده خودش بهینه سازی نشود دچار افت سرعت شدید می شود و حتی ممکن است کاربر در هنگام جست و جو صفحه شما با خطای 404 مواجه شود.
به هیچ عنوان برای یک سایت حرفه ای خوشایند نمی باشد و می تواند از میزان اعتبار سایت شما در نزد موتور های جست و جو به شدت بکاهد. از مهم ترین بخش های سئو که سئو کار باید به آن اشرافیت کامل داشته باشد کلمه کلیدی می باشد.
کلمات کلیدی عوامل موفقیت شما در به دست آوردن یک جایگاه خوب در گوگل می باشد به طور معمول از هر کلمه کلیدی در محتوای سایت سه بار به کار گرفته می شود که اگر از این کلمات در جایگاه مناسب خود استفاده شود در ارتقاء رتبه سایت نقش بسیار موثری دارد.

سئو سایت

سئو سایت Seo یا بهینه سازی برای موتور های جست و جو یکی از مهمترین قابلیت های یک طراحی سایت موفق می باشد. برای این که سئو سایت شما در اولویت صفحه گوگل قرار گیرد و افراد با جستجوی کلمات که مرتبط با کسب و کار شما می شوند با سایت شما رو به رو شوند ، فاکتور های زیادی در سئو سایت وجود دارد از کلمات به کار رفته تا متن ، محتوا و لینک های ورودی و خروجی که قرار داده می شود که یک سئو کار با در نظر گرفتن امور سئو سایت اقدامات مربوطه را انجام می دهد تا سایت شما از گوگل امتیاز بالایی را کسب کند.

اصول سئو

سئو سایت دارای اصول خاصی می باشند که در این بخش به بیان اصول سئو می پردازیم عبارتند از:
•اصول فنی سئو
شما باید سئو فنی خود را به صورت اصولی انجام دهید چرا که هر اشتباه و مشکلی در اصول سئو فنی منجر به از بین بردن تمام زحمات می شود. مانند تنظیمات دامنه ، ساختار سایت ، سرعت طراحی سایت ، امنیت ، URL ، طراحی ریسپانسیو

•کلمات کلیدی
یکی از مهمترین بخش های اصول سئو سایت داشتن کلمات کلیدی مناسب با سایت می باشد انتخاب درست کلمات می تواند خیلی به پیشرفت کسب و کار شما کمک کند.

•سئو داخلی
بهینه سازی و سئو سایت یکی دیگر از اصول سئو می باشد شما باید به موتورهای جستجو کمک کنید تا راحت تر محتوای شما را درک کند. با قرار دادن عنوان متن و توضیحات متا تیتر اصلی بهینه سازی تصاویر و.... بهینه سازی محتوا می توانید سئو داخلی خیلی خوبی را ارائه دهید.

•سئو خارجی
یکی دیگر از روش ها، سئو خارجی می باشد. تعداد لینک هایی که از یک سایت به سایت های دیگری می دهد یکی از اساسی ترین اصول سئو بک لینک ها می باشد که باعث افزایش رنکینگ سایت می شود.

•بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی یکی دیگر از اصول سئو می باشد که به پیدا کردن کلمات کلیدی و تولید محتوا بر اساس اهدافی که برای کسب و کار خود مشخص کرده اید انجام می شود انجام این کار در یک بازه ی زمانی که ترافیک سایت شما را بالا می برد بازاریابی محتوایی می باشد.

سئو کار کیست؟

حال ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که اصلا سئو کار کیست؟ سئو کار کسی است که با تلاش و دانش و تجربیات خود اقداماتی را انجام می دهد تا طراحی سایت شما بر روی اولویت گوگل قرار گیرد و رتبه سایت شما بالا بماند در پاسخ این پرسش اصلا سئو کار کیست؟ بهتر است بگوییم که سئو کار با برنامه ریزی هایی که بر روی سایت پیاده می کند باعث می شود تا در نظر گوگل و کاربران سایت شما امتیاز بالایی را داشته باشد.و بر روی اولویت گوگل قرار گیرد.

چگونه سئو کار شویم؟

معمولا افرادی هستند که از خود می پرسند چگونه سئو کار شویم؟ از آنجایی که سئو یک استراتژی می باشد باید هدف خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن هدف برنامه ریزی هایی را انجام دهید. حال اگر از خود می پرسید که چگونه سئو کار شویم ما در پاسخ می گوییم که این کار ها را باید هر روز به صورت روزانه انجام دهید تا به سئو کار حرفه ای تبدیل شوید.

اصلی ترین خصوصیت های یک سئو کار حرفه ای

سئو کار خوب

سئو کار خوب کسی است که وظیفه ی امور سئو را بر عهده دارد او باید خود را به روز کند و هر قوانین جدیدی که گوگل می دهد و یا ویرایش می کند را شناسایی کند تا به به روز رسانی طراحی سایت بر اساس فاکتور و الگوریتم های جدید گوگل بپردازد.
اقداماتی که یک سئو کار خوب برای تبدیل شدن به سئو کار حرفه ای باید انجام دهید عبارتند از:
•یادگیری مداوم
یکی از کارهایی که سئو کار خوب باید هر روز به صورت مداوم انجام دهید یادگیری سئو می باشد از منابع معتبر استفاده کند و به یادگیری سئو بپردازد سایت هایی مثل MOZ یا backlinko از جمله سایت هایی می باشد که سئو کار خوب می تواند هر روز به آن ها سر بزند و استفاده کند.سئو کار خوب باید سعی کند هر روز یک الی دو ساعت از زمان خود را به یادگیری سئو بپردازد و خود را با جدیدترین متد ها آپدیت کند.

•بررسی نتایج و پیاده سازی یادگیری ها
سئو کار تنها با خواندن سئو و بدون اینکه به صورت عملی انجام دهد به نتیجه ای نخواهد رسید سئو کار خوب خوب باید دست به کار شود و یادگیری خود را به مرحله پیاده سازی برساند. سئو دارای روش های خوب بسیار بالایی است که با انجام روش ها می تواند نتیجه های خوبی را دریافت کند هر روش جدیدی را که آموزش دیدند به پیاده سازی آن بپردازد تا نتیجه را مشاهده کرده و تجربه ای جدیدی برای آن ها رقم بخورد.

•ابزارهای مورد استفاده بر سئو تسلط داشته باشد
اگر می خواهید به سئو کار خوب و حرفه ای تبدیل شوید ، در سئو ابزارهایی وجود دارد که باید بر ابزارهای موجود تسلط داشته باشید و با استفاده از ابزارها در پروژه ی خود استفاده کنید.ابزارهایی مانند google webmaster tools و google analytics جز ابزارهایی می باشد که هر سئو کار حرفه ای باید بر روی آن تسلط داشته باشید.
هر سئو کار خوب باید بداند زمانی که خطایی در گوگل وب مستر تولز ایجاد می شود چگونه به رفع آن پرداخت و یا در گوگل آنالیتیکس به چه صورت رفتار کاربران و یا بازدهی سایت را مورد بررسی قرار دهد.برای مثال زمانی که مقاله ای را در سایت خود قرار داده اید و کلی کار بروی مقاله انجام داده اید اما زمانی که در نتایج جستجو بالا نمی آید در گوگل آناتیکس می توانید به جست و جوی آن بپردازید و مشکل را پیدا کرده و به رفع آن بپردازید.

•تحلیل و بررسی رقبا
یکی از کارهایی که هر سئو کار خوب باید به آن مسلط باشد تحلیل و بررسی سایت رقبا می باشد تا با بررسی سایت مورد نظر ببینند تا کدام کلمات کلیدی و به چه دلیل در نتیج جستجو بالا هستند تا با انجام کارهای مربوطه به رتبه ی آن ها برساند.

•صبر داشتن در مشاهده نتایج
یکی از ویژگی های یک سئو کار خوب و حرفه ای صبور بودن است سئو زمان می برد و تا بخواهید نتایج حاصل را مشاهده کنید باید صبور باشید علاوه بر این در سئو وسواس بیش از حد نداشته باشید و زود زود به چک کردن کلمات کلیدی و مقایسه با سایت رقیبان نپردازید با صبر و حوصله به جا به انجام کارهای لازم بپردازید.

سخن پایانی

دنیا در حال تغییر است و کسب و کار ها شکل بسیار نوینی به خود گرفته اند و اینترنت جایگاه بسیار ویژه ای در نزد مردم پیدا کرده است. راه اندازی یک سایت اولین قدم برای یک کسب و کار اینترنتی می باشد که این به تنهایی کافی نیست.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید