به جوملا اعتماد کرده و شروع کنید به طراحی سایت

 

 

به جوملا اعتماد کرده و شروع کنید به طراحی سایت

 

احتمالا برای بسیاری از شما پیش آمده است که از خود سوال بپرسید که در میان انواع نرم افزارهای مدیریت محتوا کدامیک بهتر می باشد. جوملا، وردپرس و غیره که البته هر کدام معایب و مزایای خود را دارند و در قسمت مقالات آموزش طراحی سایت در مورد آنها بحث کرده ایم. اما در مورد جوملا فقط به یادآوری این موضوع بسنده می کنیم که یک نرم افزار رایگان و متن باز می باشد. دانلود و نصب جوملا آسان است و با یک جستجو در اینترنت به راحتی می توانید آن را دانلود و نصب کنید.


بهره بردن از هاست مناسب


هاست ها به صورت کلی نه ولی اکثراً به صورت خودکار از جوملا پشتیبانی می کنند و آن را در قسمت سایت ساز خود نصب کرده اند. احتمال اینکه در میان هاست های داخل کشور نیز به موردی برخورد کنید که از طراحی سایت های جوملایی پشتیبانی نکند بسیار پایین است چنانکه من موردی را برای مثال زدن ندارم حتی آن دسته از هاست هایی که به صورت رایگان سرویس ارائه می کنند. مزیتی که این روش دارد این است که تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی نصب جوملا کلیک کنید و سپس انواع سایت های ساده و غیر ساده را ایجاد نمایید. جوملا ایراداتی دارد که باز می گردد به متن باز بودن آن و باید برای حل آنها راهکار اندیشید. این معایب را در مقالات دیگری در بخش آموزش طراحی سایت به صورت کامل شرح داده ایم.

 به جوملا اعتماد کرده و شروع کنید به طراحی سایت


ساخت سایت رایگان روی جوملا


سایت جوملا را با یک جستجو در اینترنت و مراجعه به http://joomla.com/  به راحتی قابل دسترسی است. در ابتدا به این سایت مراجعه نمایید و سپس بدون هیچ پیچیدگی خاصی می توانید بر روی سایت خود مطالب ارسال نمایید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید