بدون پرداختن به مقدمات به اصل مطلب می پردازیم. اهمیت طراحی سایت در دنیای امروزه بر کسی پوشیده نمی باشد. هر کسب و کاری اگر بخواهد فراتر از سابق قدم بگذارد باید به روش های جدید روی بیاورد. طراحی وب سایت و بازاریابی الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ از این روش ها است که امروزه مورد استقبال تجار و صاحبان کسب و کار قرار گرفته است. از مزایای این روش ها و خصوصاً طراحی وب سایت عدم وجود محدودیت های زمانی و مکانی می باشد که باعث دسترسی سریع و بی واسطه به کالاها و خدمات می شود. به همین دلایل به خوبی واضح است که طراحی سایت در زمینه شغل خود بسیار مهم می باشد. صرافی ها نیز با توجه به ذات فعالیت خود نیاز مبرم به طراحی سایت صرافی دارند تا ار رقبا عقب نمانند. امروزه بسیاری از فعالیت های صرافی ها از طریق اینترنت و به صورت آنلاین انجام می شود. فعالیت هایی نظیر انتقال ارز و تبدیل آن و نیز خرید و فروش ارز.

 

طراحی سایت صرافی در شرکت نونگار  


طراحی سایت صرافی چه ویژگی هایی دارد


برای طراحی سایت صرافی موارد مختلفی را باید مد نظر قرار داد و این سایت ها باید ویژگی های خاصی داشته باشند که از مهم ترین آنها وجود این امکان است که بتوان به صورت آنلاین و اینترنتی به معامله پرداخت و خرید و فروش و سایر معاملات را انجام داد. صرافی ها با دارا بودن چنین امکانی می توانند تعداد بیشتری افراد را پوشش دهند و سریع تر کار آنها را انجام دهند و از مراجعات حضوری بکاهند و نقل و انتقال ارز به خارج از کشور را نیز آسان تر انجام دهند.
همچنین این روش به کاربران و مشتریان نیز کمک می کند که از رفت و آمد و تلف کردن زمان خود بکاهند و در هر نقطه ای که هستند تنها با چند کلیک کار خود را انجام دهند. با این تفاسیر صرافی ها باید حتماً در جهت طراحی وب سایت اقدام نمایند تا بتوانند در میان بازار رقابتی امروز حرفی برای گفتن داشته باشند و به اهداف و چشم اندازهای خود در کسب و کار و تجارت دست پیدا کنند. اما در طراحی سایت صرافی یکی از مواردی که باید حتماً مد نظر قرار داد موراد امنیتی سایت می باشد. این ویژگی اهمیت بسیار زیادی در طراحی سایت صرافی دارد زیرا در صورتی که مشکلی در سایت پیش بیاید باعث خدشه دار شدن اعتماد مشتریان به سایت و صرافی خواهد شد.

 

طراحی سایت صرافی در شرکت نونگار  


طراحی سایت صرافی به صورت اختصاصی در نونگار پردازش


کارشناسان طراحی سایت شرکت نونگار با سال ها تجربه و تخصص بدون استفاده از هرگونه نرم افزار و برنامه های آماده با طراحی سایت اختصاصی و برنامه نویسی ویژه و طراحی سایت حرفه ای که برای کسب و کارهای خاصی نظیر صرافی مناسب می باشد در این عرصه پیشگام می باشد. در واقع در طراحی سایت صرافی سه اصل اساسی را شرکت نونگار سر لوحه خود قرار داده است. اصل طراحی کاربردی و عالی مناسب با صرافی ها و البته خاص و بی بدیل با نوآوری های ویژه اولین اصل است که در کنار آن امنیت بالا با استفاده از کارشناسان مجرب امنیت شبکه و نیز سئو سایت و بهینه سازی سایت مناسب که باعث می شود سایت هایی که توسط شرکت طراحی سایت ارز دیجیتال طراحی می شوند در صفحه اول گوگل قرار گیرند.

بیتکوین چیست؟

یکی از ارز های دیجیتالی است که در سال ۲۰۱۸ توسط ناکاموتو ارائه شد و از همان سال با استقبال و شکوفایی زیادی همراه شد. به نحوی که در سراسر دنیا در همان سال اول به محبوبیت زیادی رسید.

دلیل اینکه این ارز دیجیتال به این سرعت به محبوبیت زیادی رسید این است که این ارز تمامی فرآیندهای قانونی که برای جابجایی پول بود را پشت سر گذاشت و خلاقیت بالایی در ارائه خدمات دارد. کوین می‌تواند فرآیند جابجایی پول را به صورت بین‌المللی و بدون واسطه انجام دهد که از جمله بهترین قابلیت های این ارز دیجیتال می باشد و هر روزه افراد بسیار زیادی برای استفاده از این ارز دیجیتال از شرکت های ارائه دهنده خدمات بیت کوین کمک میگیرند.

نکته ای که در رابطه با بیت کوین باید متذکر شوم این است که با توجه به محبوبیت بسیار زیادی که این ارز دارد و تراکنش های زیادی در بیت کوین انجام می‌شود اما هیچ کشوری به صورت رسمی از این ارز دیجیتال حمایت نکرده و آن را به صورت رسمی قبول نکردند. اما همه شرکت‌ها با این ارز دیجیتال کار می کند و کم کم جامعه به سمت به رسمیت شناختن این ارز دیجیتال هدایت میشود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید