نماد اعتماد


در مورد نماد اعتماد هر میزان مقاله بنویسیم و تأکید کنیم باز نیز جای دارد تا بیشتر و بیشتر تأکید کنیم. در صورتی که اخبار را از جراید و مطبوعات دنبال کنید هر روز خبرهایی مبنی بر کلاهبرداری های اینترنتی می شنوید. با اقبال مردم از اینترنت و نیز روی آوردن کسب و کارها به طراحی سایت برای پیشرفت و رونق اقتصادی خود عده ای نیز به قصد سوء پای به اینترنت گذاشتند. البته در صورتی که نکات ایمنی را رعایت کنید نیازی به نگرانی نیست و یکی از مهمترین این نکات در رابطه با طراحی سایت داشتن نماد اعتماد می باشد. این نماد اعتماد (ENamad) مرجع صادر کننده اش فقط یک نهاد می باشد و آن مرکز توسعه تجارت الکترونیک می باشد. سایت هایی موفق به دریافت نماد اعتماد می شوند که هویت و صلاحیت آنها بررسی شده و مورد تأیید قرار گرفته باشد.

اعتبار زمانی نماد اعتماد


نماد اعتماد بعد از اینکه طراحی سایت و هويت و صلاحيت مالک سایت چه شخص باشد و چه شرکت یا هر نهاد دیگری بررسی و احراز گشت برای آن سایت صادر می شود و مدتی زمانی که این نماد اعتبار دارد نیز محدودیت دارد. یعنی هر نماد اعتمادی برای مدت یک سال صادر می شود و پس از آن باید برای تمدید اقدام کرد. البته این امکان وجود دارد که مدت اعتبار نماد اعتماد تغییر کند ولی در حال حاضر این مدت همان یک سال می باشد.

نماد اعتماد

 

ستاره‌ دار بودن نماد اعتماد


نماد اعتماد دارای ستاره است که این ستاره ها برای نشان دادن سطح اعتماد و کیفیت عملکرد ‌سایت استفاده می شود و دریافت هر کدام از آنها شرایطی را دارد. هر مقدار تعداد ستاره ها بیشتر شود به این معنی می باشد که سایت مورد نظر از لحاظ سطح اعتبار و اعتماد و کیفیت بهتر بوده است.

استفاده از عکس نماد اعتماد قبل از دریافت


شاید بهتر باشد اینگونه توضیح دهیم که رانندگی قبل از دریافت گواهینامه حتی اگر در حال انجام مراحل آن نیز باشیم ممنوع است. نماد اعتماد نیز یک نشان دولتی محسوب می شود و در صورتی که قبل از دریافت آن تصویرش را در سایت قرار دهیم نشان های دولتی را جعل کرده ایم. به همین دلیل نیز مورد پیگرد قانونی قرار خواهیم گرفت و نباید این کار را انجام دهید. ما در شرکت نونگار پردازش علاوه بر طراحی سایت در زمینه کسب و کار شما برای دریافت نماد اعتماد نیز به شما مشاوره و کمک خواهیم کرد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید