ویژگی های طراحی سایت تبلیغاتی

ویژگی های اصلی طراحی سایت تبلیغاتی


همانند دیگر طراحی وب سایت ها طراحی سایت تبلیغاتی نیز دارای ویژگی ها و امکانات عمومی و کلی و اختصاصی و خاص می باشد. اصلی ترین و مهم ترین ویژگی طراحی سایت تبلیغاتی نیز این است که بتوان تبلیغات زیادی در آن قرار داد و نیز تعداد بازدیدکننده ها و ترافیک بالایی داشته باشد. در مقاله قبل در مورد طراحی سایت تبلیغاتی آفلاین و آنلاین توضیحاتی را ارائه دادیم و همانگونه که اشاره کردیم بالا بودن ترافیک آن و سئو سایت بسیار مهم است زیرا با توجه به تعداد کثیر این گونه سایت ها (از نظر تعداد و نه کیفیت) فقط در صورتی می توان به رقابت پرداخت و موفق بود که بتوان آگاهی های زیادی را گرفت و کاربران بالای داشت که این دو مقوله با یکدیگر در تعامل مستقیم می باشند. هر میزان تعداد کاربران اعم از خریدار و فروشنده که از سایت دیدن می کنند بیشتر شود اعتبار سایت بالاتر می رود و شناخته تر می شود. برای همین منظور باید علاوه بر تبلیغات پولی قسمت های ویژه ای برای تبلیغ رایگان نیز در طراحی وب سایت در نظر بگیریم.


ویژگی های مهم و کلی طراحی سایت تبلیغاتی


با توجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم و در مقالات قبلی نیز مختصر توضیحی در این رابطه ارائه کردیم برای آشنایی بیشتر و ماندگاری در ذهن به صورت موردی ویژگی های اصلی طراحی سایت تبلیغاتی را بیان می کنیم.
طراحی بخش ویژه ای برای درج تبلیغات رایگان
طراحی بخشی برای تبلیغات ویژه که منجر به کسب درآمد می شود
وجود قسمتی برای تبلیغات هزینه دار
قسمت تبلیغات بنری و طراحی شده
وجود دسته بندی کلی و موضوعی برای تبلیغات
در صورتی که تصمیم گرفتید یک طراحی سایت تبلیغاتی را انجام دهید باید به موارد بالا و ویژگی هایی که ذکر کردیم حتماً توجه داشته باشید. اگر به ویژگی های مورد نظر توجه نکنید نمی توانید در رقابت با سایر سایت های تبلیغاتی حرفی برای گفتن داشته باشید ضمن اینکه می توانید با نوآوری و دارا بودن ایده های نو سایت خود را متمایز و برتر از دیگر سایت ها کنید.

ویژگی های طراحی سایت تبلیغاتی


طراحی سایت اختصاصی تبلیغات در نونگار پردازش


شرکت طراحی سایت نونگار پردازش با سالیان طولانی خدمت و فعالیت در این عرصه و استفاده از نیروهای نخبه دانشگاهی در کنار برخی نیروهای با تجربه و معتبر در این زمینه همواره توانسته است عنوان معتبر ترین برند طراحی سایت را یدک باشد. کارشناسان سئو سایت و برنامه نویس و طراح گرافیک شرکت این توانایی را دارند که مطابق با آخرین تغییرات دنیا در زمینه طراحی وب سایت و با در نظر گرفتن ایده ها و خواسته های شما با طراحی سایت حرفه ای و مشخصاً طراحی سایت تبلیغاتی رضایت شما را به مانند همیشه پشتوانه خود داشته باشند. نونگار با سالیان مدید پشتیبانی سایت این افتخار را دارد که تا روزی که شما بخواهید به عنوان همکار و خدمتگزار در کنار شما حضور داشته باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید