همواره سوالات فراوانی در بخش آموزش سئو سایت از ما در مورد نقش کلمات کلیدی در سئو سایت و طراحی سایت می شود، همین موضوع باعث شد تا چندمین مطلب را در ادامه مباحث قبلی در این مورد تحریر کنیم. در تعریف کلمات کلیدی باید بگوییم که کاربران و حتی خود شما نیز در هنگام جستجو در گوگل کلماتی را وارد کرده که مستقیماً به موضوعی که دنبالش می گردید اشاره دارد و یا به آن بسیار نزدیک است. برای دقیق شدن نتایج و محدود کردن آنها افراد زیادی از ترکیب دو یا چند کلمه برای جستجو استفاده می کنند که به نام کلمات کلیدی آنها را می شناسیم. با این اوصاف به خوبی واضح است که کلمات کلیدی در طراحی وب سایت اهمیت بسیار زیادی دارند و در واقع از پایه های طراحی سایت می باشند.

بهترین کلمات کلیدی برای طراحی سایت 

بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت


در جستجوی کاربران کلمات کلیدی همانگونه که گفتیم نقش اساسی ایفا می کنند و موتور جستجو نیز سایت ها را بر اساس کلمات کلیدی رتبه دهی می کند. بنابراین انتخاب کلمات کلیدی مناسب اهمیت بسیار زیادی در طراحی سایت شما دارد و تأثیر بسزایی در سئو سایت شما خواهد گذاشت. کلمات کلیدی سایت خود را باید بر اساس مؤلفه هایی انتخاب کنید که در مقالات گذشته اشاره کردیم و به صورت مختصر باید بگوییم که مهم ترین مؤلفه ارتباط قوی کلمات کلیدی با خدمات و محصولات ارائه شده توسط سایت شما می باشد. ترکیب صحیح و انتخاب کلماتی که بیشترین جستجو را توسط کاربران دارند و کلمات مشابه و چند بخشی که کسب رتبه در آنها آسان تر می باشد نیز از دیگر مؤلفه های انتخاب کلمات کلیدی مناسب بهینه سازی سایت است. با یک ذکر یک مثال قضیه را بازتر می کنیم. فرض می کنیم شما در حوزه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل فعالیت می کنید، اگر بخواهید بهترین کلمات کلیدی را برای سایت خود انتخاب کنید باید موارد زیر را مد نظر داشته باشید. طراحی سایت، طراحی سایت شرکتی، هاست، طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت، پشتیبانی سایت، سئو سایت و غیره.

بهترین کلمات کلیدی برای طراحی سایت 

شاخصه های مهم کلمات کلیدی در طراحی سایت


اما کلمات کلیدی مورد استفاده در سایت ما جدای از مؤلفه های ذکر شده فوق باید دارای چه ویژگی ها و شاخصه های دیگری باشند. طبیعتاً علاوه بر استفاده فنی از کلمات کلیدی برای صفحات و متا ها و تگ های سایت، بیشترین استفاده از کلمات کلیدی در محتوای سایت شما می باشد. کلمات کلیدی باید شامل مباحث و مضمون اصلی سایت شما شوند و مشتریان و کاربران را به صورت هدفمند در انتخاب کلمات کلیدی در نظر بگیرید. در نظر گرفتن عنوان صفحه و نیز محتوای کلی صفحه سایت شما نیز از دیگر ویژگی های استفاده از کلمات کلیدی در محتوای سایت است.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید