نقش وبلاگ نویسی مهمان در طراحی سایت


بسیاری بر این باور می باشند که کسب ترافیک و بازدید واقعی دیگر از طریق وبلاگ نویسی مهمان جوابگو نیست و این روش نقش قبل خود را از دست داده است. اما اینگونه نیست. شاید نقش وبلاگ نویسی مهمان در طراحی سایت کمرنگ شده باشد اما هنوز می تواند تأثیر گذار بوده و ترافیک خوبی را به سایت شما بدهد و همچنین به نوعی برای شما برند سازی کند. تلاش کنید در وبلاگ های با اعتبار بالا به صورت مهمان فعالیت کنید و پست بگذارید و با ارتباط برقرار کردن با مدیران وبلاگ ها به عنوان اعضای فعال در آنجا حضور داشته باشید. همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که ثبت پست و فعالیت یک بده بستان است و می توانید از سایرین نیز بخواهید که در طراحی سایت شما پست قرار دهند.

افزایش ترافیک طراحی سایت 

تیتر جذاب و سئو on-page در طراحی سایت


در انتخاب تیتر برای محتوای ارائه شده خود دقت کنید و سعی کنید تیترهایی جذاب و غیر قابل عبور را برای محتوایتان انتخاب کنید. به این معنی که کاربران به سادگی از آن نگذرند و تحریک شوند آن را باز کرده و مطالعه کنند. شما احتمالاً برای نوشتن یک محتوای با ارزش زمان خاصی را ارائه می دهید، اگر قبل از انتشار این محتوا در طراحی وب سایت خود به خوبی به تیتر آن نپردازید، زحمت و زمان شما تلف خواهد شد. سئو سایت نیز به موازات محتوا از اهمیت زیادی در کسب ترافیک برخوردار است و حتماً باید در مراحل اولیه سئو on-page خود را انجام داده و با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و متاهای صحیح و اصولی در طراحی سایت خود و نیز کاربرد درست لینک های داخلی سایت و استفاده از تصاویر و بهینه سازی تصاویر که در مقالات پیشین توضیح دادیم، به کسب ترافیک بیشتر و رنک بهتر برشید.

 افزایش ترافیک طراحی سایت

شبکه های اجتماعی و کلید واژه ها در طراحی سایت


در انتخاب کلمات کلیدی که قصد دارید در طراحی وب سایت خود از آنها استفاده کنید باید حساسیت زیادی را به خرج دهید. علاوه بر شرایطی که پیش از این برای کلمات کلیدی ذکر کردیم مانند ارتباط داشتن به محتوای کسب و کار شما و ترافیک جستجوی آن کلمات توسط کاربران و اهمیت قابل رقابت بودن باید به دنباله دار بودن کلمات کلیدی نیز دقت کنید. تعداد شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش هستند و شبکه های جدیدی وارد عرصه شده و دیگران را کمرنگ می کنند. اما چند شبکه اجتماعی مهم در برندینگ و کسب ترافیک برای طراحی سایت فیس بوک، گوگل پلاس، توئیتر، بالاترین، یوتیوب و خصوصاً لینکدین می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید