اگر از همراهان مقالات آموزشی نونگار پردازش بوده باشید با توجه به درخواست های شما عزیزان در مقالات مختلفی که در بخش آموزش طراحی سایت قرار دادیم موضوعات درخواستی شما را مطرح نمودیم. با توجه به اهمیتی که آنالیزور ها در طراحی سایت دارند در چند مقاله که در بازده زمانی ده روزه ارائه می شود به این مباحث می پردازیم. نوشتار پیش رو به اهمیت و مبانی گوگل آنالیتیک و نوشته های مرتبط به شیوه کار با گوگل آنالیتیک google Analytics و تحلیل سایت با آن اشاره دارد.

راهنمای گوگل آنالیتیک

اهمیت گوگل آنالیتیک


هنگامی که هر فرد و یا شرکتی قصد طراحی سایت دارد و می خواهد به زودی سایت خود را استارت شده و شروع به کار کند نیازمند این است که به چند نرم افزار پایه ای و مهم برای اینکه اطلاعات ورودی و خروجی سایت را آنالیز و تحلیل کند، نیازمند می باشد. در این مورد و برای طراحی وب سایت شما نرم افزارهای زیادی وجود دارد که بدون اغماض بهترین آنها گوگل آنالیتیک می باشد. این نرم افزار که یک نرم افزار تحت وب می باشد این توانایی را دارد ترافیک سایت شما کنترل و تجزیه و تحلیل نماید. google Analytics یکی از سرویس های رایگان گوگل می باشد که برای مدیران سایت ها بسیار کاربردی است و این امکان را به آنها می دهد یک دید دقیق و جامع از کاربران و ترافیک سایت خود داشته باشند.

راهنمای گوگل آنالیتیک

خدمات گوگل آنالیتیک google Analytics


این آنالیزور طراحی سایت گوگل خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد و می تواند کارایی بسیار داشته باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین خدمات گوگل آنالیتیک اشاره می کنیم و در مقالات بعد نحوه استفاده از هر کدام از این خدمات را توضیح می دهیم.google Analytics به شما نشان می دهد که کاربران سایت شما از چه منطقه جغرافیایی و کشور و حتی شهری بوده اند و از چه طریقی وارد سایت شما شده اند. کاربرانی که وارد سایت شما شده اند از چه صفحاتی بازدید کرده اند و کدام پُست های شما را به اشتراک گذاشته اند و نیز حضور آنها در سایت شما چه میزان طول کشیده است، همچنین می توانید ببینید کاربران از موبایل و یا تبلت یا ... برای دیدن سایت شما استفاده کرده اند و با استفاده از این اطلاعات بسیار مهم بتوانید تحلیل خوبی از مناطق و افرادی که جامعه هدف سایت شما را تشکیل می دهند به دست بیاورید. برای آموزش شیوه کار با این نرم افزار مقالات بعدی ما را دنبال نمایید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید