کلمات کلیدی در دامنه یا دامین


استفاده از مهم ترین کلمه کلیدی در طراحی سایت و نام دامنه یک روش بسیار مناسب برای بهینه سازی سایت است که البته با توجه به محدودیت هایی که دارد و بسیاری از نام دامنه ها از قبل گرفته شده اند ممکن است شما را مجبور به پرداخت هزینه بیشتری کند، این روش در سئو سایت تأثیر مثبتی دارد و می تواند توجه ربات های گوگل و سایر موتورهای جستجو را به موضوع کُلی سایت شما جلب کند. اگر بخواهیم با یک مثال این موضوع را توضیح دهیم می توانیم از سایتی که به یک شرکت سئو سایت تعلق دارد نام ببریم. نام دامنه یا آدرس را بهتر است با استفاده از کلمات seo تهیه کنیم. مثلاً seonpco.com و یا  seononegar.irدامنه های مناسبی هستند.

رتبه بندی دامنه و طراحی سایت در گوگل بخش دوم 

مطابقت دامین در طراحی سایت


دومین کاری که در انتخاب نام دامنه مناسب برای طراحی وب سایت شما باید به آن دقت کنید تا در بهینه سازی سایت شما تأثیر مثبت داشته باشد منطبق بودن نام دامنه با عنوان فعالیت شما می باشد. یعنی اگر در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنید نباید از یک نام بی ارتباز به این حوزه و به محتوای سایت و کُل فعالیت های آتی خود انتخاب کنید. با توجه به اینکه انتخاب نام دامنه سایت از مقدمات طراحی سایت می باشد و در مراحل اولیه انجام می پذیرد ولی تمامی مراحل کار شما و بهینه سازی سایت شما در آینده نیز تحت تأثیر آن قرار می گیرد به همین دلیل باید هم دامنه مناسب و هم کلمات کلیدی مناسب و مرتبطی را انتخاب کنید که در آینده بتواند باعث ارتقاء و دید بلند پروازانه شما شود.

رتبه بندی دامنه و طراحی سایت در گوگل بخش دوم 

سابقه تاریخی دامنه در سئو سایت


در این دو مقاله مؤلفه هایی را برای انتخاب یک دامنه تأثیر گذار بر سئو سایت بیان کردیم و اشاره کردیم که این مؤلفه ها در رنک بندی گوگل تأثیر گذار بوده و به سئو سایت شما کمک می کنند. آخرین موضوع نیز تاریخ ثبت دامنه می باشد و همچنین مدت زمان رزرو دامنه. دامنه هایی که سال های بیشتری از عمر آنها می گذرد نسبت به دامنه هایی که به تازگی ثبت شده اند برای گوگل از اعتبار بیشتری برخوردار هستند و نیز بهتر است در صورت رزرو دامنه آن را برای بلند مدت تمدید کنید تا گوگل به طراحی سایت شما به چشم یک سایت موقت و کوتاه مدت نگاه نکند. سعی کنید وب سایت خود را به نحوی طراحی نمایید که در آن چیزی را پنهان نکنید و اطلاعات به اصطلاح خصوصی و مخفی از دیگر کاربران در آن قرار ندهید زیرا از عواملی است که باعث می شود گوگل و دیگر موتور های جستجو امتیاز منفی را برای شما در نظر بگیرند. توجه به این عوامل در طراحی سایت و سئو سایت و انتخاب نام  دامنه به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید