در مقاله ای که چند روز قبل به شما همراهان همیشگی آموزش طراحی سایت ارائه دادیم به ذکر اهمیت اشتراکات طراحی سایت های مختلفی که در صدر رتبه بندی گوگل و نتایج جستجوی کلمات کلیدی قرار می گیرد اشاره کردیم و یکی از این موارد را در مقاله ای تحت عنوان (طراحی سایت رنک بالا در گوگل و اشتراکات) شناخته شده بودن و یا به اصطلاح برند بودن صاحبان سایت ها قبل از طراحی سایت دانستیم. در ادامه چند مورد دیگر از اشتراکات مهم سایت های اشاره شده را بیان می کنیم تا بتوان با در کنار هم قرار دادن این موارد به یک نتیجه گیری مثبت و قابل استفاده رسید.

طراحی سایت رنک بالا در گوگل بخش دوم 

توجه به شبکه های اجتماعی در طراحی سایت


وجه اشتراک بعدی در سایت های برتر گوگل را می توان میزان توجه آنها به شبکه های اجتماعی دانست. مهم ترین شبکه اجتماعی با توجه به اینکه یکی از سرویس های خود گوگل است را می توان گوگل پلاس خواند. موتور جستجوی گوگل با توجه به الگوریتم هایی که دارد و در بازده های زمانی نامشخص نیز از الگوریتم های جدید استفاده می کند این توانایی را دارد که تمامی شبکه های اجتماعی را رصد نماید و حتی اشتراک و لایک های شبکه های اجتماعی را نیز آنالیز نماید. همانگونه که بارها تأکید کرده ایم اگر گوگل پلاس ندارید حتماً همین الان اقدام به ساخت اکانت آن کنید زیرا بدون تردید مهم ترین شبکه اجتماعی برای گوگل در طراحی وب سایت همین گوگل + است.

نقش لینک ها و کلمات کلیدی در طراحی سایت


یکی دیگر از اشتراکاتی که می توان در طراحی سایت های برتر نتایج گوگل دید نوع لینک دهی و استفاده از کلمات کلیدی در تیتر ها و محتوای طراحی سایت آنها می باشد. امروزه برخلاف گذشته این شیوه و ارسال لینک هایی پُر از کلمات کلیدی و یا تیترهایی که کلمات کلیدی در آنها به کار رفته است نه تنها تأثیر مثبتی ندارد بلکه می تواند در طراحی سایت شما اثرات منفی هم داشته باشد. دلیل این کار نیز به خوبی روشن است و به شخصه به گوگل حق می دهم زیرا افرادی که از اسپم و یا سئو کلاه سیاه برای ارتقاء سایت خود بهره می برند از این کار سوء استفاده کرده و محتواهایی با تیتری که شامل کلمات کلیدی است در سایت قرار می دادند ولی در آن محتوای بی ربط می گذاشتند که هم توهین به کاربران بود و هم دور زدن گوگل.

طراحی سایت رنک بالا در گوگل بخش دوم 

استفاده از اصولی مختلف طراحی سایت در کنار هم


نکته ی دیگری که در آنالیز سایت های برتر نتایج گوگل می توان دید این است که هر چند به محتوا و علی الخصوص محتوای خوب اهمیت داده می شود ولی هنوز هم گوگل این مزیت را در کنار سایر مزایا قرار داده و با توجه به یک مجموعه اصول مانند بک لینک ها و سرعت لود شدن صفحات سایت و نیز استفاده از تصاویر و لینک های اصولی در محتوا و در طراحی سایت به قضاوت طراحی وب سایت شما می پردازد و باید تمامی این عوامل را در کنار هم به صورت استاندارد داشته باشید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید