در ادامه بررسی ابزار های مختلفی که می تواند در طراحی سایت و سئو سایت و نیز آنالیز بخش های مختلف سایت به شما کمک کند به سه ابزار مهم خواهیم پرداخت. در مبحث قبلی گوگل آنالیتیک و گوگل کنسول را برای شما معرفی کردیم و نحوه کار با آنها را نیز توضیح دادیم.

سه ابزار مهم آنالیز سئو سایت

ابزار گوگل پیج اسپید تولز


ابزار سئو سایت به نام گوگل پیج اسپید تولز یا Google PageSpeed Tool که از اسمش نیز پیداست به سرعت سایت شما می پردازد.  یکی از مؤلفه های مهم در طراحی سایت و بهینه سازی سایت که همواره هم برای جلب رضایت روبوت های گوگل و هم کاربران سایت نیاز است آن را بالا ببریم سرعت لود شدن صفحات سایت می باشد. ابزار گوگل پیج اسپید یکی دیگر از سرویس های رایگان گوگل می باشد که با استفاده از آن می توانیداز تحلیل های آن برای افزایش سرعت سایت خود کمک بگیرید. از مزایای استفاده از این ابزار گوگل این است که راهکارهایی کوچک اما کلیدی را به شما خواهد آموخت تا بتوانید یک سایت با سرعت لود شدن بالا را بسازید و گوگل و کاربران و بازدید کنندگان سایت خود را راضی نگه دارید.

سه ابزار مهم آنالیز سئو سایت

ابزارهای SproutSocial و Klout در طراحی سایت


با توجه به برنامه ها و اهدافی که شرکت های مختلف در طراحی سایت خود دنبال می کنند ممکن است تعداد زیادی اکانت کاربری در شبکه های اجتماعی نیز داشته باشند و طبیعتاً مدیریت همه آنها به صورت تکی دشوار است. با استفاده از ابزار مدیریتی SproutSocial می توانید اشراف و مدیریت کامل رسانه های اجتماعی را برای خود فراهم سازید. همچنین این ابزار می تواند امکاناتی نظیر گسترش همکاری و تعاول با فروم ها و انجمن های مختلف را نیز در اختیار شما قرار دهد. نرم افزار کاربردی دیگر در سئو سایت ابزار Klout می باشد که به شما راههای موفقیت در شبکه های اجتماعی گوناگون را نشان می دهد. استفاده از هر کدام از ابزار های فوق مزایای زیادی در طراحی سایت و سئو سایت و نیز آنالیز سایت دارد که در این نوشتار کوتاه مجال توضیح تک به تک آنها نیست.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید