همانگونه که در مبحث طراحی سایت نوجوانان اشاره کردیم با توجه به حساسیتی که این نوع طراحی سایت دارد و باید موارد بسیار زیادی را در آن مد نظر قرار دهید تا هم بتوانید ارتباط مناسبی را با نوجوانان برقرار سازید و هم مطالبی آموزنده در اختیار آنها قرار دهید و همچنین بتوانید با توجه به روحیاتی که نوجوانان دارند طراحی سایت خود را به گونه ای انجام دهید که در عین جذب آنها سایر اقشار را نیز جذب کند. در زیر چند نکته را مرور می کنیم که می تواند نوجوانان را جذب طراحی وب سایت شما کند.

طراحی سایت نوجوانان و چند نکته مهم 

سرعت در طراحی سایت نوجوانان


قشر نوجوان بیش از هر چیزی به بالا بودن سرعت توجه کرده و علاقه نشان می دهند. بنابراین در طراحی سایت برای نوجوانان اولین و مهمترین مؤلفه سرعت سایت و سرعت لود شدن صفحات سایت می باشد. با توجه به ابعاد شخصیتی و اقتضای سن، نوجوانان اصولاً کم حوصله بوده و تحمل زیادی ندارند و برای مثال اگر بالا آمدن یک سایت چند ثانیه طول بکشد احتمال بسیار زیاد آن صفحه را بسته و به سراغ سایت دیگری خواهند رفت. به همین دلیل باید تلاش کنید که گرافیک سایت و امکانات و سایر مواردی که می تواند بر سرعت لود شدن صفحات آن مؤثر باشد را تا حد امکان مدیریت کنید که سرعت ساخت سایت شما کم نشود.


جذابیت طراحی سایت نوجوانان


پس از سرعت به سراغ گرافیک و ظاهر سایت می رویم. اشاره کردیم که گرافیک باید به صورتی باشد که بر روی سرعت سایت تأثیر منفی نگذارد. اگر سرعت طراحی وب شما مناسب است مرحله بعدی گرافیک می باشد. باید تلاش کنید در عین جذابیت سایت شما تبدیل به یک سایت شلوغ نشود زیرا باعث سردرگمی کاربران خواهد شد. برخلاف تصور بسیاری از افراد استفاده از رنگ ها بسیار متنوع و شاد باعث عدم استقبال نوجوانان می شود. زیرا آنها نمی خواهند که وارد سایتی شوند که مناسب کودکان است.

طراحی سایت نوجوانان و چند نکته مهم 

محتوای طراحی سایت نوجوانان


نهایتاً آخرین موردی که باید در طراحی سایت برای نوجوانان مد نظر قرار دهید این است که محتوای قرار داده شده در سایت باید با شرایط سنی و احساساتی آنها تضاد نداشته باشد. نوجوانان ترجیح می دهند محتوای ارائه شده خلاصه و کوتاه و در عین حال جامع باشد. همچنین وجود عکس نیز از دیگر علایق نوجوانان است که باید در میان محتوای ارائه شده به آنها قرار داده شود. از تولید محتواهای پیچیده و علمی سنگین و یا فلسفی و مبهم در سایت های مناسب نوجوانان خود داری کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید