در بخش قبلی در مورد گوگل آنالیتیک و امکانات و قابلیت هایی که در اختیار کاربران قرار می دهد مطالبی را ذکر کردیم. اهمیت ابزارهای آنالیز و تحلیل در سئو سایت و طراحی سایت بسیار زیاد است و می تواند در جهت قرار گرفتن شما در مسیر درست و اصولی کمک زیادی به مدیران سایت ها داشته باشد. علاوه بر این در بازاریابی نیز با توجه به اینکه می توانن دیدی کُلی از کاربران و منطقه جغرافیایی آنها و حتی جزئیات ورود آنها به سایت و بازدید از صفحات مختلف سایت شما در اختیارتان قرار دهد بسیار کاربردی است. در ادامه به سایر قابلیت های ابزار گوگل آنالیتیک در طراحی سایت و بهینه سازی سایت می پردازیم.

کار با گوگل آنالیتیک بخش دوم

دیگر قابلیت های گوگل آنالیتیک


گوگل آنالیتیک می تواند یک برداشت کُلی از مخاطبین سایت و بخش هایی از سایت که مورد علاقه کاربران می باشد و نیز مکان و شهری که در آنجا به سایت شما کانکت می شوند و حتی مرورگر و دستگاهی که کاربران از آن برای برقراری ارتباط با طراحی وب سایت بهره می گیرند و بسیاری جزئیات دیگر را در اختیار شما قرار دهد که به خوبی مشخص است تا چه میزان می تواند بر برنامه ریزی های شما تأثیر گذار باشد. امکان دیگری که گوگل آنالیتیک برای شما فراهم خواهد آورد این است که می توانید بخش های مختلف را برای خود سفارشی سازی کنید. قابلیت دیگر راه های ورود کاربر به سایت شما است که می تواند باعث تمرکز بر مسیرهای مناسب شود. با این شیوه می توانید در یابید که کاربران از طریق کدام تبلیغات شما وارد سایت شده اند و یا اینکه از طریق جستجو در گوگل، سایت شما را پیدا کرده اند.

کار با گوگل آنالیتیک بخش دوم

امکانات گوگل آنالیتیک


در بخش آنالیز رفتار کاربران در سایت نیز می توانید مواردی مانند اینکه در سایت شما چه جستجویی هایی انجام گرفته است و سرعت لود شدن اطلاعات هر صفحه برای کاربران در چه میزان بوده و نیز تجزیه و تحلیل ریز به ریز هر صفحه را در اختیار شما قرار می دهد. بخش دیگری که در گوگل آنالیتیک وجود دارد قسمت تغییرات می باشد. این بخش می توانید هر عمل ویژه ای که از کاربران انتظار دارید را آنالیز کنید ببینید توسط چه تعدادی از کاربران انجام شده است. برای مثال اگر یک فرم نظر سنجی را در سایت خود قرار داده اید می توانید در این قسمت ببینید که چه تعداد کاربران از آن دیدن کرده و چند کاربر آن را جواب داده اند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید