یکی از موارد بسیار مهم در طراحی سایت و خصوصاً طراحی وب سایت هایی که در آنها اطلاعات بانکی و یا اعتباری و نیز اطلاعات مهم تبادل می شود امنیت سایت می باشد. هکرها در فضای مجازی به دنبال وب سایت هایی هستند که از لحاض امنیتی مشکل داشته باشند تا بتوانند به آنها نفوذ کنند. یکی از کارهایی که در طراحی سایت می توان برای بالا بردن امنیت سایت انجام داد و همچنین اعتماد کاربران را نیز برای استفاده از اطلاعات اعتباری خود در سایت جلب کرد علاوه بر اینماد که قبلاً معرفی کردیم، گواهینمامه ssl می باشد.

چند نکته در مورد گواهینامه SSL

اطلاعات گواهینامه SSL در طراحی سایت


هنگامی که قصد دارید برای طراحی سایت خود گواهینامه SSL تهیه کنید اطلاعاتی در آن قرار می گیرد. این اطلاعات شامل آدرس سایت یا همان نام دامنه شما، نام شرکتی که گواهینامه ssl را به شما داده است، نشانی کاربر شامل شهر و کشور محل اقامت شما، تاریخ منقضی شدن گواهینامه ssl شما می باشد. این اطلاعات در گواهینامه ssl شما درج می شود و قبل از اخذ این گواهی باید این موارد را در نظر بگیرید.

چند نکته در مورد گواهینامه SSL

حالت های SSL چگونه است


مورد دیگری که در گواهینامه SSL نیاز است توضیح داده شود این است که در دو حالت ارائه و بررسی می شود که شامل گواهی Wilcard و گواهی SAN یا UCC می باشد. باید حتماً دقت کنید که گواهینامه ssl برای تعداد زیادی زیر دامنه کاربرد ندارد و فقط یکی از زیر دامنه های شما را شامل می شود. مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که در ساخت سایت مقرون به صرفه نیست که برای هر زیر دامنه یک ssl خریداری کنید و این کار باعث افزایش قابل توجه هزینه های شما می شود. بنابراین باید به فکر یک راهکار دیگر باشید. گواهی Wilcard تا حد زیادی این مشکل را برطرف می کند. از این گواهی برای هر تعداد از دامنه ها می توانید بهره ببرید و گواهی نامه های SAN یا UCC نیز برای چند دامنه قابل استفاده می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید