در مقالات مختلفی که در آموزش طراحی سایت قرار دادیم سعی کردیم پا از یک دایره محدود فراتر بگذاریم و مقالات مختلفی را نیز در مورد بازاریابی دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ را برای شما همراهان همیشگی طراحی سایت نونگار ارائه دادیم. در ادامه مباحث یاد شده به دو مورد از مهارت هایی که یک مدیر موفق باید داشته باشد تا بتواند در دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال موفق باشد را عنوان می کنیم و امید داریم که این مباحث مورد توجه شما واقع شود و سایر مقالات مرتبط را نیز دنبال کنید.

 دیجیتال مارکتینگ

استفاده از موتور جستجو در دیجیتال مارکتینگ


زمانی که از موتورهای جستجو صحبت می کنیم به صورت ناخودآگاه گوگل را تصور می کنیم و در مرحله بعد موتور جستجویی نظیر یاهو و ... و این نیز بی دلیل نیست و به خاطر اهمیت و برتری مطلق گوگل در بین موتور های جستجو می باشد. اما مواردی که در دیجیتال مارکتینگ و استفاده از موتور جستجو باید در نظر بگیرید را می تواند در دو بخش مورد بررسی و تحلیل قرار داد. یکی بهینه سازی برای گوگل و دیگری استفاده کردن از تبلیغات کلیکی می باشد. به بهینه سازی سایت اصطلاحاً SEO و به تبلیغات کلیکی نیز SEM گفته می شود. برای سئو سایت مشکلاتی وجود دارد از جمله اینکه این کار هم زمان بر است و هم هزینه بر ولی باید برای برنامه های بلند مدت خود حتماً به آن توجه کنید.

دیجیتال مارکتینگ

توسعه توانایی های خود با تکنولوژی


دنیای بازاریابی دیجیتال روز به روز در حال تغییر است و بازاریاب هایی که در گذشته به صورت محدود و با آژانس های تبلیغاتی فعالیت می کردند برای وفق دادن خود با این تغییرات باید با تکنولوژی روز همراه شوند و طبیعتاً عدم توجه به تکنولوژی آنها را از قافله عقب خواهد راند. اما این تکنولوژی با چندین ابزار می تواند به بازاریابی شما کمک کند که از جمله آنها می توان به: ابزارهایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد مانند Hootsuite، Twitter Analytics، Canva، گوگل آنالیتیک و موارد بسیار دیگر اشاره کرد. البته این ابزارها برخی از بخش های خود و امکانات اضافی را با دریافت هزینه برای شما فعال می کنند و می توانید با استفاده از آنها تحلیل های فوق العاده ای را از رفتار کاربران و مشتریان به دست بیاورید. مورد بعدی نیز پلت فرم ها می باشد که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که با ایمیل و ابزارهای تخصصی رسانه های اجتماعی مقایسه مناسبی را در بازاریابی خود انجام دهید. به عنوان نمونه و از پلت فرم های دیجیتال مارکتینگ می توان به ترادیتا اشاره کرد که شامل برنامه ریزی و مدیریت هزینه های مربوط به مارکتینگ، جریان کار، مدیریت همکاری و مدیریت سرمایه مارکتینگ است. از پلت فرم های ایمیلی نیز Mailchimp و Aweber شهرت بیشتری دارند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید