یکی از کلمات پر جستجو در موتورهای جستجو و گوگل توسط مدیران سایت و کسانی که قصد طراحی سایت دارند کلمه سئو ارزان و موارد مشابه می باشد و افراد و شرکت های بسیاری نیز آگهی هایی در این زمینه منتشر می کنند. اما سئو رایگان یا ارزان چگونه است و آیا قابل اتکا است و یا اینکه همان هزینه کم هم می ارزد یا خیر. نکته ی قابل ذکر این است که در طراحی وب سایت سئو اهمیت زیادی دارد و برای بسیاری کسب و کارها سئو از خود طراحی سایت نیز مهم تر است. همراهان عزیر فریب این تبلیغات را نخورید. سئو سایت از بخش های مختلف تشکیل شده است و هر کدام به تنهایی نمی تواند کاربرد چندانی داشته باشد و مجموعه این اقدامات است که سایت شما را به صفحات اول گوگل می رساند. افرادی که ادعا می کنند سئو ارزان انجام می دهند یا فقط سئو آن پیج انجام می دهند و یا چند قسمت که در دید شما باشد که زمانی کمتر از نیم ساعت را طلب می کند.

سئو ارزان طراحی سایت 

فعالیت های سئو در طراحی سایت


فعالیت های سئو اگر به صورت اصولی انجام شود باید به صورت مداوم و حداقل 4 تا 6 ماه زمان نیاز داشته باشد و تمامی تکنیک ها و استاندارد های سئو on-page و off-page در طراحی سایت لحاض شود. ادیت کدهای برنامه نویسی سایت شبکه های اجتماعی و لینک های و محتوا و بک لینک ها همگی مواردی زمان بر هستند و فقط کیفیت و نداوم آنها است که باعث می شود شما نتیجه بگیرید و به همین دلیل واضح و روشن است که سئو ارزان بی معنی است و تبلیغ زیرا خود شما نیز حاضر نخواهید بود تخصص خود را در کنار چند ماه فعالیت مستمر و متداوم به قیمت پایینی در اختیار دیگران قرار دهید.

سئو ارزان طراحی سایت 

قیمت سئو ارزان در طراحی سایت


در شرکت های معتبری که سال های زیادی در زمینه طراحی وب سایت و سئو سایت و بهینه سازی سایت تجربه و سابقه دارند مانند شرکت نونگار پردازش با توجه به اینکه زمان کمتری را برای سئو می گذارند و در کار خود حرفه ای تر هستند و به صورت تیمی و برنامه ریزی شده کار می کنند میزان قیمت اعلامی آنها به نسبت دیگر افراد و شرکت ها مناسب تر و کیفیت کار آنها نیز مناسب تر می باشد. بنابراین شما در نظر بگیرید که با سئو ارزان و on-page هیچ تضمینی برای بالا آمدن کلمات کلیدی شما در گوگل وجود ندارد. مورد دیگری که دلیل می شود برخی از افراد سئو ارزان انجام دهند این است که در مدت زمان کوتاهی با روش های غیر اصولی یا سئو کلاه سیاه سایت شما را بالا می آورند و بعد از آن نیز مسئولیتی قبول نمی کنند و ممکن است شما پنالتی سایت شوید و دیگر در نتایج گوگل نشان داده نشوید. بنابراین هیچ ارزانی بی حکمت نیست!

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید