در مورد فریم ورک AMP در چند بخش به صورت مفصل توضیحاتی را ارائه کردیم و تعریف و اهیمیت این ابزار گوگل را ارائه دادیم که می توانید برای اطلاعات بیشتر به مقالات بخش آموزش طراحی سایت با عناوین «AMPچیست و کاربرد آن در طراحی سایت» و «AMPدر طراحی سایت» مراجعه فرمایید. همانگونه که خواهید خواند این فریم ورک برای افزایش سرعت صفحات وب در تلفن های هوشمند استفاده می شود و با توجه به افزایش استفاده از دستگاه هایی غیر از کامپیوتر برای وبگردی در طراحی سایت این فریم ورک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زمانی اهمیت این ابزار در سئو سایت و طراحی سایت شما دو چندان نمود خواهد داشت که سایت شما از تصاویر زیادی استفاده کرده و در تلفن های هوشمند با سرعت بالا تمامی آنها لود شوند.

نکات مهم AMP در طراحی سایت 

طراحی سایت و ابزار AMP


نمایش سایت هایی که از فریم ورک استفاده می کنند در نسخه های موبایل به صورت آبی رنگ می باشد و هنگامی که آنها را جستجو کنید خواهید دید که با رنگ آبی مشخص شده اند و با توجه به بالا بودن سرعت لود آنها و آسان بودن استفاده از آنها کاملاً مشخص می باشند. اما سوال اکثر کاربران این است که چگونه می توانیم سایت خود را برای AMP استاندارد سازیم. برای اینکار نیاز است که قوانین و اصول و استانداردهایی که در طراحی با استفاده از AMP وجود دارد را در طراحی سایت خود به اجرا بگذارید. برای مثال باید از ابزارهایی که گوگل ارائه داده است نظیر Developer Tools بهره ببرید و یا اگر اط سیستم های مدیریت محتوایی نظیر وردپرس استفاده می کنید از افزونه های یاد شده استفاده نمایید.

نکات مهم AMP در طراحی سایت 

فریم ورک AMP و سئو سایت


در آموزش سئو سایت اشاره نمودیم که یکی از مؤلفه های سئو سایت بروز بودن و همراه بودن با آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل می باشد تا بتوان اعتماد این موتور جستجو را به طراحی وب سایت خود بیش از پیش جلب کرد. استفاده از بروز رسانی ها و تکنولوژی های جدیدی نظیر AMP همواره مورد تأیید گوگل است و در نتیجه رتبه سایت شما در نتایج گوگل رو به بهبودی خواهد داشت. در نظر داشته باشید با توجه با کاربرد بسیار زیاد AMP در طراحی سایت و سئو سایت و رضایت کاربران و گوگل این امکان وجود دارد که در آینده ای نه چندان دور استفاده از این ابزار در طراحی سایت اجباری باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید