در بخش پیشین چند مقاله با عنوان ابزارهای وب سایت ساز را برای شما معرفی کردیم. اشاره کردیم دلایلی مانند نیاز به تخصص و تجربه و فراگیری برنامه نویسی و گرافیک و سئو سایت و برخی دیگر از علوم باعث می شود که طراحی سایت به روش مرسوم مقداری دشوار شود، اما با استفاده از ابزارهای وب سایت ساز و خصوصاً وب سایت ساز رایگان می توان به آسانی و بدون اشراف به پیش نیاز های اشاره شده و بدون هزینه برای خود یک وب سایت مناسب را بسازید. ابزارهایی را معرفی کردیم و در ادامه نیز برخی دیگر از ابزارهای وب سایت ساز را معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

وب سایت ساز 

ابزارهای وب سایت ساز در طراحی سایت


یکی دیگر از بهترین ابزارها در طراحی سایت و یا به عبارت بهتر، ابزار وب سایت ساز IMCreator می باشد که از ساده ترین ابزار ویرایش کدهای html استفاده می کند و در آن می توانید به ابزار دراگ و دراپ دسترسی داشته باشید که عملیات استقرار و پیاده سازی سایت را آسان می سازند و به همین دلیل نیازی نیست شما دانش کد نویسی داشته باشید و به راحتی می توانید سرویس های خود را نیز ارتقاء بدهید. وب سایت ساز دیگری که می توانید از آن استفاده کنید و با امکانات بسیار زیادی که در اختیار کاربران قرار می دهد می توان یک طراحی سایت حرفه ای را به آسانی انجام داد وب سایت ساز Weebly می باشد که علاوه بر طراحی وب سایت می توان با استفاده از آن طراحی سایت موبایل نیز انجام داد.

وب سایت ساز 

سایر ابزارهای وب سایت ساز


تعداد ابزارهای وب سایت ساز روز به روز در حال افزایش می باشد و تعداد آنها بسیار زیاد است اما همانگونه که قبلاً نیز اشاره کردیم تمامی آنها را نمی توان به عنوان یک ابزار مناسب و بی عیب معرفی کرد. ابزار دیگری که باید از آن نام برد؛ ابزار طراحی سایت MoonFruit می باشد که از یک نظر شبیه به بقیه ابزارهای معرفی شده است و آن هم این است که برای استفاده از آن نیازی نیست که دانش برنامه نویسی داشته باشید و می توانید به راحتی با آن به طراحی سایت بپردازید. شباهت دیگر این ابزار به سایر ابزارهای وب سایت ساز نیز این است که چند مورد ابزار پیشرفته در آن طراحی شده است که برای استفاده از آنها در طراحی سایت باید هزینه ای را پرداخت کنید. ابزارهای Yola ، Jigsy ، Webnode ، WebNode و نهایتاً ابزار Google Sites که تا حد زیادی خیال شما را از بابت سئو سایت آسوده خواهد کرد، از دیگر ابزارهای مهم وب سایت ساز می باشند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید