وب سایت نویسی و روش های تولید محتوا


وب سایت نویسی و تولید محتوا هم در طراحی سایت و هم در سئو سایت یکی از مهم ترین کارهایی است که مدیر سایت باید بر آن تمرکز کند. محتوای طراحی سایت شما از چند جنبه اهمیت بالایی دارد، زیرا علاوه بر اینکه یکی از مهم ترین فاکتورهای سئو سایت می باشد، بلکه کاربران سایت شما در موارد زیادی در جستجوی این محتوا به سایت شما وارد می شوند و محتوای با کیفیت می توانند آنها را به ماندن در سایت راغب کند. در وب سایت نویسی برای تولید محتوا از راهکارهای زیادی می توان استفاده کرد که بخشی را در مقالات پیشین بخش آموزش طراحی سایت بیان کردیم و در این نوشتار هم چند روش دیگر تولید محتوا و وب سایت نویسی را برای شما همراهان عزیز مرور می کنیم. البته پیشنهاد ما این است که برای آشنایی با کُلیت مقاله ها و چارچوب آنها ابتدا مقالات نوشته شده توسط ما را نگاهی بیاندازید و سپس در صدد آزمون خطا باشید تا در وب سایت نویسی مهارت پیدا کنید.

وب سایت نویسی 

بهترین محتوا در وب سایت نویسی


با قاطعیت می توانیم ادعا کنیم که بهترین و برجسته ترین روش وب سایت نویسی این است که خود شما یک محتوای جدید را تولید کنید. محتوای جدید به محتوایی گفته می شود که در وب کار نشده و شما به عنوان اولین سایت آن را منتشر می کنید. این نوع تولید محتوا در وب سایت نویسی به طُرق مختلف قابل انجام می باشد. بهترین روش هم ترجمه مستقیم از منابع به زبان های دیگر است. این نوع محتوا نویسی به تنها چیزی که نیاز دارد دانش ترجمه می باشد و اطمینان داشته باشید که می تواند بهترین محتوای ممکن باشد. البته با توجه به اینکه اکثر مدیران سایت ها با توجه به زمانبر بودن تولید محتوا و وب سایت نویسی، نمی توانند خود به تولید محتوا بپردازند، این کار را به افراد دیگری واگذار می کنند و یا مترجم هایی را استخدام می کنند.

وب سایت نویسی 

وب سایت نویسی با استفاده از تصاویر


اصولاً به نُدرت می توان کسی را شناخت که تا کنون تصاویر را در گوگل جستجو نکرده باشد. در هر موضوعی که به جستجو بپردازید خواهید دید که تصاویر فراوانی در آن رابطه به شما پیشنهاد می شود که در دل هر تصویری سخنان زیادی نهفته است و با مقداری خلاقیت منی توانید از این تصاویر محتوای بسیار خوبی را استخراج و در وب سایت نویسی خود استفاده کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید