طراحی سایت خدماتی می تواند سایت های مختلفی را شامل شود و در واقع دامنه گسترده ای دارد. شرکت های بسیار زیادی با طراحی سایت خدماتی برای کسب و کار خود شناخته شده و مشغول فعالیت هستند. خدمات نظافت منزل، خدمات سم پاشی منازل و اماکن، خدمات مشاوره پزشکی و خدمات بسیاری دیگر زمره طراحی سایت خدماتی جای می گیرند. در طراحی سایت خدماتی باید نکات مختلفی را در نظر داشت و مطابق با آنها اقدام به طراحی سایت خدماتی نمود. مهم ترین نکته نیز خدمات ارائه شده توسط شرکت ها می باشد که می تواند تأثیر زیادی در روند طراحی وب سایت داشته باشد.

طراحی سایت خدماتی 

بهترین طراحی سایت خدماتی


با توجه به این که طراحی سایت خدماتی برای چه نوع شرکتی انجام می شود و خدمات ارائه شده از سوی آنها چگونه است باید طراحی سایت خدماتی جداگانه و خاص آن شرکت را برای آنها انجام داد تا بتوانند در بازار رقابتی سایت ها حرفی برای گفتن داشته باشند و خاص بودن طراحی سایت شرکتی آنها کاملاً محسوس و منحصر به فرد باشد که این مهم در شرکت طراحی سایت نونگار پردازش با بهره گیری از تجارب و تخصص بهترین طراح گرافیک ها و برنامه نویس ها به بهترین شکل ممکن انجام می پذیرد. استفاده از الگوهای خاص و نیز انطباق آن با اهداف و برنامه های شرکت می تواند در جذاب شدن و کاربر پسند شدن طراحی سایت خدماتی مؤثر باشد و ترافیک خوبی را برای شما در رقابت با رقبا در پی داشته باشد.

طراحی سایت خدماتی 

ویژگی های طراحی سایت خدماتی


از ویژگی های طراحی سایت خدماتی می توان به مواردی مانند قسمت مربوط به اخبار خدمات ارائه شده، بلاگ برای ارائه مقالات و آموزش ها، قسمتی برای نمایش خدمات و فعالیت های شرکت و نوع ارائه خدمات، تماس کاربران با مدیران سایت و بخش مربوط به معرفی شرکت و پرسنل ارائه دهنده خدمات و نیز گالری تصاویر و ویدئو ها، بخش مربوط به نشانی و روش های تماس و نمایش محل شرکت در نقشه گوگل، قبول سفارشات از طریق سایت و پرداخت هزینه و موارد بسیاری دیگر که در طراحی سایت خدماتی کاربران و مدیران شرکت به آن نیاز دارند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید