ایجاد نام تجاری با طراحی وب سایت


یکی از مهم ترین جنبه های طراحی وب سایت ، برند سازی است. برخی از وب سایت ها نگاهی حرفه ای دارند به طوری که کلیه اقدامات خود را در راستای ایجاد یک برند از طراحی سایت انجام می دهند و این امر موجب تقویت برند در دید کاربران و بهبود در سئو وب سایت و بهینه سازی سایت خواهد شد. وب سایت خود را به برندی منحصر به فرد تبدیل کنید.


دید حرفه ای :


از لحاظ برند سازی و طراحی سایت ، معمولا مشتریانی خواهند بود که از وب سایت ها انتظار ارائه سبکی معین و سازمانی دارند و ممکن است بر طرحی با استاندارد بیشتر پا فشاری کنند. اگر از سبک صرف نظر کنیم ، انتخاب طرحی متناسب و پاسخگو به انتظارات خاص مشتریان از آنچه شما فکر می کنید چالش برانگیزتر است.
در ساخت سایت و طراحی یک وب سایت که وظیفه تقویت برند را عهده دار است ، علاوه بر یافتن روش صحیح ومناسب پاسخ گویی به انتظارات ، حفظ منحصر به فرد بودن نیز بسیار حائز اهمیت است.
به طور کل می توان گفت بهترین راه در رسیدن به این هدف بررسی محتوا و مشاهده چگونگی گرد هم آمدن اجزاء وب سایت است.


هویت بصری :


بسیاری از مردم فکر می کنند نام تجاری همانند لوگو است و این امر تصوری اشتباه و محبوب است. برند ها در واقع توسط لوگو ها به نمایش عموم گذاشته می شوند بنابراین می توان بیان کرد لوگو ها به منظور تقویت نام تجاری طراحی می شوند. اطلاعات موجود در لوگو و طرح کلی نقش مهمی در پاسخ به کاربران و سئو سایت ایفا می نمایند. بسیاری از مارک های برتر جهان با تکیه بر ایده های جدید و متنوع و بازخورد مشتری تکامل یافته اند. طراحان مسئولیت تبدیل ایده به واقعیت را دارند. ( واقعیت هایی قابل فهم با ظاهری زیبا. )


برداشت اول :


وقتی کاربری وارد سایت می شود برداشت اول خوب او باعث مراجعه دوباره به وب سایت شما خواهد شد. به همین ترتیب رفته رفته بازدید کنندگان افزایش می یابند و این افزایش تاثیر مثبتی در سئو و بهینه سازی وب سایت به جا خواهد گذاشت.


اهمیت متن :


متن بسیار مهم است. ممکن است فکر کنید توجه به جنبه های بصری در وب سایت مهم ترین موضوع است. کاملا در اشتباهید زیرا کاربران به محتوا و متن توجه بیشتری خواهند داشت.
امروزه بهترین راه برای ماندن در رقابت های جهانی برند سازی است زیرا موجب منحصر به فرد شدن شما نسبت به رغیبانتان خواهد شد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید