3 نکته مهم برای بهبود کیفیت محتوای وبلاگ

 

 

 


بعد از طراحی سایت و ساخت سایت یکی از مهم ترین مباحث "تولید محتوا" می باشد . محتوای مناسب باعث افزایش مشتری و افزایش درآمد می شود ، اما چگونه باید چنین محتوایی تولید کرد ؟ شناخت مشتریان و آشنایی با علایق و سلایق آن ها در ایجاد محتوای مناسب می تواند بسیار تاثیر گذار باشد . امروزه روش های جدیدی برای ایجاد محتوا موجود است که از نظر کیفت دارای درجه بالایی بوده و توانایی جذب مشتریان بالقوه دارند .


بهینه سازی و سئو محتوا برای موتور های جستجو :


برای یافتن اطلاعات ارزشمند و صحیح ، در دنیای دیجیتال امروز نیاز به استفاده از موتور های جستجو داریم . طبق آمار های موجود وب سایتی که در رتبه اول موتور های جستجو قرار دارد 25% از کلیک ها را دریافت می کند. این امر نشان دهنده این موضوع است که دیگر وب سایت ها در رتبه های پایین تر کلیک کم تری دریافت می کنند و برای داشتن کلیک بیشتر و مشتری بیشتر نیاز به سئو و بهینه سازی وب سایت و مقالات خود دارید . سعی کنید از کلمات کلیدی و متا تگ ها به درستی استفاده کنید. بهینه سازی سایت و محتوا باعث ایجاد ارتباط بین مطالب و جستجو می گردد. البته دانستن این نکته که گوگل به مطالبی دارای منبع معتر بسیار علاقه مند می باشد خالی از لطف نمی باشد ، علاوه بر این رعایت اصول های نوشتاری در محتوا بسیار مهم می باشد زیرا شما برای مشتریان مطلب می نویسید نه برای موتور های جستجو !

 

شبکه های اجتماعی :


فعالیت در شبکه های اجتماعی باعث شهرت برند شما می شود چراکه افراد بسیاری از این طریق جذب شما خواهند شد . در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی کاربران اطلاعات مهم و ارزشمند را در گروه ها و صفحات خود به اشتراک خواهند گذاشت. این امر موجب افزایش اعتبار و متخصص شناخته شدن وب سایت و کسب و کار شما خواهد شد.


ساخت وبلاگ :


برای ایجاد ارتباطی بهتر میان خود و مشتریان و پاسخگویی به سوالات آن ها از وبلاگ در طراحی وب سایت خود استفاده کنید . داشتن وبلاگی با مطالب به روز ، با گذر زمان باعث پیشرفت شما در کسب و کارتان خواهد شد. پاسخ به سوالات کاربران و به اشتراک گذاشتن آن ها اعتبار وب سایت و شرکت شما را افزایش خواهد داد .

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید