مهم ترین و آخرین چالش های طراحی وب سایت


امروزه با توجه به گسترش ، ارتقاء و پیشرفت تکنولوژی در ابعاد مختلف ،بهتر است  برای پیروزی مقابل رقبای تجاری ، در زمینه آنلاین تلاش بیشتری کنید . در این راستابه بررسی نکاتی مهم و کاربردی می پردازیم .


سئو و بهینه سازی سایت برای گوشی های هوشمند :


امروزه بیشترین تاکید بر ظاهر وب سایت و نحوه طراحی و ساخت سایت می باشد.هم چنین با همه گیر شدن تلفن های هوشمند ، بسیاری از افراداز تبلت و موبایل برای وب گردی استفاده می کنند . طبق آمار به دست آمده از سال 2013 میلادی تا هم اکنون 60 درصد ترافیک ورودی وب سایت ها از طریق کاربران تلفن های هوشمند بوده است لذا برای رضایت هر چه بیشتر کاربران می بایست سئو و بهینه سازی سایت انجام شود . همان طور که می دانید موبایل ها و تبلت ها در سایز های متفاوتی موجود می باشندلذا وب سایت شما نیز می بایست مناسب با انواع سایز دستگاه ها باشد . خوشبختانه قابلیت ریسپانسیو این مشکل را حل کرده و امکان تطبیق وب سایت شما با تمامی دستگاه هارا فراهم نموده است .


طراحی سایت کارآمد :


یکی دیگر از ویژگی های وب سایت مناسب و ایده آل ، پاسخگویی بالا به نیاز های کاربران می باشد . از این رو یک سایت نیازمند طراحی وب سایت ساده و در عین حال کارآمد می باشد . به طور مثال اگر از سیستم مدیرت محتوا وردپرس قبلااستفاده کرده باشید به طور قطع متوجه پلتفرم کارآمد و ساده آن شده اید . امروزه قالب های متعددی بر پایه وردپرس وجود دارند که مزایا و معایب مختص به خود را دارند . یکی از مزایای به کارگیری سیستم های مدیریت محتوای آماده در طراحی سایت ، راحتی و سادگی در بخش های مدیریتی وب سایت و تطبیق آسان با نیاز های جدید می باشد . از سوی دیگر یکی از معایب استفاده از مدیریت محتوا وردپرس ،open source یا منبع باز بودن آن می باشد !

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید