چگونه اولین مشتری خود را در طراحی سایت پیدا کنیم ؟


پس از راه اندازی یک شرکت در زمینه طراحی و ساخت سایت یکی از مهم ترین دغدغه ها پیدا کردن مشتری می باشد . در این مقاله قصد داریم روش پیدا کردن اولین مشتری در طراحی سایت را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . برای جذب بیشتر مشتری می بایست نکاتی را رعایت کرد . یکی از این نکات وابسته کردن مشتری به وب سایت می باشد . برای انجام این امر بهتر است مشتری را متوجه ارزش کار خود بکنید . در راستای این امر بسیاری از برنامه نویسان قیمت کار خود را پایین می آورند تا مشتری بیشتری را جذب کنند اما از عواقب این کار بی خبراند. یکی از عواقب آن کاهش کیفیت نهایی کار خواهد بود زیرا طراح وب سایت نیز وقت کمتری را برای طراحی سایت صرف خواهد نمود . با انجام قسمتی از طراحی وب سایت با هزینه ی کمتر یا به صورت رایگان نیز می توان اعتماد مشتری را جذب کرد . با این کار مشتری می تواند بدون هیچ ریسکی ، سرویس و خدمات شما را امتحان کرده و در صورت رضایت ، از خدمات شرکت شما استفاده نماید .
در ابتدا و شروع کار به درآمدهای بالا نیندیشید . مشتریان اولیه شما "اعتبار شما" می شوند لذا به آنها اعتبار دهید و اعتماد آن ها را با طراحی صحیح جلب نمایید . هم چنین از این طریق می توانید سابقه خوبی برای خود رقم بزنید .توجه داشته باشید که اولین مشتریان برای کسب و کار شما بسیار مهم می باشند زیرا موجب بازخوردی ارزشمند برای بهبود عملکردهای تجاری شما خواهند شد .  در ابتدای کار برای شروع می توانید یک لیست از تمام افراد آشنا و دوست تهیه نموده و با ارسال ایمیل و تماس با آن ها می توانید کار خود را آغاز نمایید .
همین طور می توان مشاوره مجانی و تخفیف را نیز در این نامه قرار دهید که می تواند موجب مهیج شدن فعالیت های شما و جلب توجه باشد. علاوه بر این می توانید به افرادی که می توانند افراد مناسب را به سمت شما هدایت کنند ، مراجعه نمایید . در آخر فراموش نکنید که آشنایی با جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا خود نقشی مهم در کسب و کار شما و همچنین ماندگاری شما در تجارت الکترونیک می باشد .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید