6 راه کار در طراحی وب سایت برای افزایش کاربر


1. برطرف سازی خطاهای وب سایت :


می بایست وب سایت تان را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید و تا حد امکان خطاهای موجود در آن را بر طرف سازید . وب سایتی جذاب و روان ، موجب جلب هر چه بیشتر رضایت مخاطبین می شود .


2. بخش جستجو در طراحی وب سایت :


طبق استاندارد های موتور های جستجوگر ، قسمت جستجو وب سایت خود را ایجاد نمایید . ناوبری وب سایت شما می بایست برای کاربر کاملا قابل فهم و مشخص باشد ، به عبارت دیگر بازدیدکننده نباید بخش عمده ای از وقت خود را برای دست یافتن به صفحه مورد نظرش صرف نماید . بهتر است قسمت جستجو طراحی وب سایت تا حد امکان ساده طراحی شود تا کاربر بتواند در کوتاه ترین زمان به نتیجه مورد نظر خود برسد .


3. میزان سرعت لود وب سایت :


بسیاری از کاربران ، وب سایت هایی که به کندی لود می شوند را ترک می کنند و هرگز به آن ها باز نمی گردند. از این رو می بایست برای جذب کاربر بیشتر ، سرعت بارگذاری وب سایت تان را بالا نگه دارید. سرعت لود یک وب سایت تاثیری مستقیم بر نرخ بازدید از آن وب سایت دارد . از مطلوب بودن عناصر ساخت سایت تان اطمینان حاصل نمایید تا سرعت بارگذاری وب سایت تا حد امکان افزایش یابد .

6 راه کار در طراحی وب سایت برای افزایش کاربر


4. خوانا بودن مطالب وب سایت :


از خوانا بودن محتوا وب سایت تان اطمینان حاصل نمایید . برای فونت مطالب وب سایت از سایز مناسبی استفاده نمایید . فونت یک وب سایت موفق نه باید خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ باشد . هم چنین سعی کنید رنگی که برای فونت استفاده می کنید با رنگ پس زمینه طراحی سایت یکسان نباشد . این امر موجب می شود کاربر بتواند به آسانی با وب سایت ارتباط برقرار نماید .


5. طراحی وب سایت به صورت واکنشگرا :


امروزه با گسترش اینترنت و پیشرفت تکنولوژی شاهد افزایش تعداد کاربرانی که برای وب گردی از تلفن های همراه و دیگر دستگاه های هوشمند استفاده می نمایند بوده ایم . ازاین رو طراحی وب سایت به صورت ریسپانسیو یا واکنشگرا برای جذب کاربر بسیار مهم  و تاثیرگذار می باشد .


6. مطالب و محتوای وب سایت :


برای افزایش جذابیت یک وب سایت می بایست محتوا و مطالبی جالب و خواندنی تولید نمایید . صفحات طراحی سایت می بایست به گونه ای باشند که کاربر بتواند به آسانی متوجه هدف وب سایت شما شود . اگر کاربر در لحاظ ابتدایی ورود به یک وب سایت متوجه موضوع آن سایت نشود ، به طور قطع وب سایت را ترک می نماید از این رو با گذشت زمان نرخ بازدید از وب سایت تان رو به کاهش خواهد رفت .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید