وب سایت مکانی از اینترنت است که صفحه یا تعدادی از صفحات را در خود برای هدفی خاص نگهداری می کند ، در واقع این مکان مجموعه ای از صفحات است که برای هدفی خاص ایجاد شده اند. یکی از مشکل ترین بخش های ساخت سایت تصمیم گیری درباره این مسئله است که چه بسازیم باید چشم اندازی روشن از انچه می خواهید انجام دهید داشته باشید برای این منظور باید به پرسش های زیر پاسخ دهید:
1-    هدف ساخت سایت جدید شما چیست؟
2-    ساخت سایت چه کمکی در افزایش درامد شما خواهد کرد؟
3-    چه چیزی باعث منحصر به فرد کردن وب سایت شما می شود؟
4-    وب سایت خود را چگونه مدیریت می کنید و غیره....
این طرح در عمل برنامه کار شماست.

برنامه کار وب سایت شما چیست؟


ایمن کردن میزبانی وب

 


بعد از ساخت سایت و قبل از انتخاب یک تامین کننده میزبانی باید مشخص کنید به چه چیزهایی نیاز دارید. پس از ساخت سایت ،عناصر مختلفی باید قبل از خرید میزبانی وب کاملا مشخص باشد نظیر نوع پایگاه داده های مورد نیاز،  تابلوهای اعلانات و چرخه های خرید، تعداد میانگین بینندگانی که انتظار دارید و فناوری سمت سرور مورد استفاده برای  سایت شما.
اولین گام برای ساخت سایت ایمن، انتخاب سرویس دهنده مناسب می باشد . اگر شما هر چقدر بر روی مسائل امنیتی و طراحی و کدها کار کنید ولی سرویس دهنده مناسبی نداشته باشید کاری از پیش نخواهید برد و دیر یا زود توسط گروه های هکر و ضعف سرور هک خواهید شد ، پس در ساخت سایت در انتخاب سرویس دهنده نهایت دقت را به خرج دهید . برخی سایت ها مدعی هستند دارای برقراری ارتباط و امنیت 99.9% هستند ولی در ظاهر هیچ  چیز را باور نکنید و درباره سرویس دهنده و مشتریان آن تحقیق کنید تا بعدا به خاطر عدم امنیت سرویس دهنده با خطر هک روبرو نشوید

برنامه کار وب سایت شما چیست؟


انتخااب نوع سرور در ساخت سایت

 


شما باید انتخاب کنید که ایا  وب سایت شما در یک سرور اشتراکی قرار گیرد یا یک سرور اختصاصی ؟ سرور اشتراکی میزبان چندین وب سایت است و باعث کاهش هزینه های ساخت سایت شما می شود اما سرور اختصاصی تنها به سایت شما تعلق دارد. اصلی ترین مشخصه اختصاصی یک سرور سرعت پردازنده آن است. و بر همین اساس، سرعت به عنوان امری اساسی در معرفی بسته های مختلف ارائه شده توسط Iranhost عمل می کند و اولین ویژگی پیش از حافظه ، فضای دیسک ، پهنای باند یا دیگر مشخصات سرور است که می بایست درساخت سایت نظر گرفته شود. هرچه پردازنده قدرتمندتر باشد، سرور عملیات های همزمان را بهتر انجام خواهد داد. سایت های استاتیک با CPU های متوسط و ضعیف خوب کار می کنند، اما سایتهای پویا، برنامه های مدیریتِ داده و سرورهای بازی به CPU های قدرتمندتری نیازمند خواهند بود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید