طراحی سایت و ثبت آن در جستجوگرها بخش اول


در طراحی سایت باید از ثبت و ارسال ناقص وب سایت به موتورهای جستجو خودداری کنید. قبل از شروع این پروسه باید اطمینان حاصل کنیم که طراحی سایت بر اساس استانداردهای حرفه ای انجام شده است.
تا کنون به این فکر کرده اید که بهترین راه برای جلب توجه موتور جستجو به وب سایت چه روشی است؟ طبیعتاً راه های بسیاری برای جلب توجه وب سایت تان وجود دارد اما بهترین روش، ثبت و ارائه ی وب سایتتان در موتور جستجوی گوگل است. مهمترین چیزی که باید از آن خودداری کنید، شرکت هایی هستند که وعده ی ثبت و ارسال اتوماتیک وب سایت شما را در صدها موتور جستجو  وعده می دهند. چون در اکثر موارد این وعده ها الکی می باشد .
شاید شرکت های طراحی سایت زیادی وجود داشته باشند که توانایی دسترسی به این هدف ها را دارا باشند، اما یاقتن چنین شرکت هایی بسیار دشوار است زیرا من به شخصه نتوانستم چنین شرکتی را بیابم. بهترین روش برای ثبت وب سایت تان در موتور جستجو مانند گوگل این است که خود شما این کار را انجام دهید و یا شخص متخصصی را استخدام کنید تا از طرف شما با شرکت های موتور جستجو و یا دایرکتوری ها تماس بگیرد.
باید یقین حاصل کنید که کار ساخت سایت بر اساس استانداردهای حرفه ای به اتمام رسیده است با این حال آنچه که مهم است این است که از ثبت و ارسال ناقص وب سایت به موتورهای جستجو خودداری نمایید و سعی کنید این کار را به صورت درست و کامل انجام دهید یا اگر نمی توانید از شخصی که این توانایی را دارد کمک بگیرید.

طراحی سایت و ثبت آن در جستجوگرها بخش اول


برای طراحی سایت خوب و انجام استانداردها به زمان مناسب و پیش بینی مدت زمان نیازمند هستید. در ساخت سایت کلمات کلیدی خوب، گرافیک مناسب و مطمئناً محتوایی که بیشترین ارتباط را داشته باشد، همگی موارد مهم و تأثیر گذاری به حساب می آیند. اما یقین پیدا کنید که اطلاعات مربوطه علی الخصوص نام و مشخصات و اطلاعات تماس شما در محتوای سایت وجود داشته باشد.

قرار دادن نقشه سایت در طراحی سایت


در طراحی سایت خود نقشه ی سایت را هم جای دهید این امر باعث آسان شدن بررسی سایت شما توسط ربات های موتور جستجو می شود، زیرا بسیاری از شرکت های موتور جستجوگر مانند گوگل ممکن است وب سایت های بدون نقشه ی سایت را در نظر نگیرند و ثبت نیز نکنند. ارسال و ثبت وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل تضمین کننده قرار گرفتن در لیست رنکینگ در رتبه های بالا و صفحات اول نیست. کارشناسان طراحی سایت روزانه و شاید در هر ساعت هزاران وبسایت جدید طراحی می کنند و موتور های جستجو نیز زمانی را برای بررسی سایت شما اختصاص می دهند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید