بهینه سازی و ساخت سایت با Breadcrumbs

 


بردکرامبز چیست؟


در زبان فارسی هنوز معادل مناسبی برای این کلمه وجود ندارد و یا در صورت وجود هم من از آن اطلاعی ندارم. اما احتمالاً نزدیک ترین واژه ای که می تواند آن را توصیف کند خرده نان ها باشد. این توصیف از یک داستان گرفته شده است که در آن دو کودک در جنگل هستند و برای اینکه مسیر خود را گم نکنند از ریختن خرده نان ها استفاده می کنند. در ساخت سایت نیز از این شیوه برای نشان دادن مسیر به کاربر استفاده می شود و به او کمک می کند که بداند در کجای سایت قرار گرفته است.


تأثیر بردکرامبز در ساخت سایت

 

بهینه سازی و ساخت سایت با Breadcrumbs


سایت های فراوانی وجود دارند که در ساخت سایت و طراحی گرافیک خود برای این خرده نان ها جایی در نظر نمی گیرند سپس بعد که احساس نیاز می کنند دچار مشکل می شوند و با دستکاری، شکل و ظاهر سایت را نیز بهم میریزند و به همین علت است که تأکید می کنیم داشتن چنین مسیرهایی در سایت را از قبل پیش بینی کنید.
کارشناسان و شرکت های حرفه ای در ساخت سایت همیشه قسمتی را به بردکرامبز اختصاص می دهند و با راهکارهای خاص خود از قبیل یکی کردن رنگ این مسیرها با رنگ پیش زمینه هم طراحی و ساخت سایت را دست نخورده می گذارند و هم موتورهای جستجوگری نظیر گوگل را به صفحات سایت خود راهنمایی می کنند.


اهمیت تعیین مسیر در ساخت سایت برای گوگل


سوالی که احتمالاً در ذهن شما ایجاد شود این است که این مسیرها و خرده نان ها چه اهمیتی برای موتورهای جستجو و خصوصاً گوگل در طراحی سایت دارند. چنانکه در بالا نیز اشاره کردیم این مسیرها علاوه بر راهنمایی کاربران به قسمت های مختلف سایت به جستجوگرها نیز کمک می کنند که بتوانند رتبه بندی دقیق تری را انجام دهند. به این صورت که مسیر را با محتوا و مطالب سایت که در داخل هر صفحه طراحی شده چک می کنند و در نتیجه می توانند کلمات معمولی را از کلمات کلیدی تشخیص دهند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید