آموزش طراحی سایت صنعتی و طرح مشخصات


بیشتر تولید کنندگان صنعتی با جدیت جامعه مشتریان خود را در اینترنت هدف قرار داده و برای به دست آوردن آنها تمامی تلاش خود را به کار می گیرند. به همین دلیل آموزش طراحی سایت برای این کمپانی ها باید به گونه ای باشد که سایت آنها تعصبات مشتری گرایانه قوی داشته باشد. چنانچه در قسمت مقالات و آموزش طراحی سایت مطالعه کرده باشید با ویژگی های دیگر سایت ها آشنا شده اید، پورتال های صنعتی هم از لحاض تعاملی و هم از نظر تصویری مشتری را درگیر می کنند و غالباً این صفحات معمولی تر از دیگر صفحات به نظر می آیند.


مشخصات پرتال های صنعتی

 

آموزش طراحی سایت صنعتی و طرح مشخصات


 در ادامه بحث آموزش طراحی سایت و پورتال صنعتی باید اشاره کنیم مشخصاتی که برای کارایی کالا هست می تواند به صورت سه بعدی و همراه با حرکت طراحی شود. نیز خود کالا و محصول در حال عمل قابل نمایش باشد. در گذشته برای ارتباط با مشتریان از ابزارهای متفاوت و گاهاً عجیبی استفاده می شد، به عنوان مثال بعضی از کارتل ها وجود داشت که از شما سوال می کردند آیا مایل هستید که نمایندگی سرویس مشتری در خصوص فلان کالای خاص با شما در ارتباط باشد و یا اینکه تماس بگیرد. یکی از مزیت های اینترنت این است که سوالات بلافاصله پس از مطرح شدن جواب داده خواهند شد و در طراحی سایت باید این نکات را نیز مد نظر قرار دهید.
در ادامه مبحث آموزش طراحی سایت تأکید کنیم که طراحی سایت برای خرده فروشی با طراحی و ساخت سایت صنعتی تفاوت های بسیاری دارد زیرا در مورد اول به هیچ عنوان قرار نیست که اطلاعات تکنیکی انتقال داده شود و این گزینه اهمیتی ندارد اما در طراحی سایت صنعتی بسیار مهم است. مهم ترین موردی که در این گونه صفحات دارای اهمیت است تطابق تصاویر با اصل کالا می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید