دو راهکار مناسب در طراحی وب برای بلوکه نشدن


چنان که در مقالات متعد دیگر نیز اشاره کردیم و در این نوشتار نیز تأکید می کنیم راه کارهایی وجود دارد که از بلوکه شدن و قرار گرفتن سایت شما در لیست سیاه موتورهای جستجو جلوگیری کنید و مانع از هدر رفتن زحمات و هزینه هایی که جهت طراحی وب کرده اید بشوید.


عدم استفاده از سایت های مجانی در طراحی وب سایت


شاید برای شما پیش آمده باشد که با وجود رعایت تمامی موارد مربوط به سئو سایت و نیز بهینه سازی سایت باز هم رتبه سایت شما کم باشد و دیگر راهی نمانده باشد که امتحان نکرده باشید. اما همیشه یک مشکلی وجود دارد و باید بدانید که یک جای کار طراحی وب شما ایراد دارد. زمان هایی وجود دارد که سایت های رایگان به دلایل مختلفی مثل اتمام پهنای باند ماهیانه در دسترس نیستند و همین خارج از دسترس بودن باعث می شود که رتبه طراحی وب شما نیز پایین بیاید.
این اتفاق و در دسترس نبود سایت در بعضی اوقات نه تنها برای سایت های رایگان بلکه برای سایت های ارزان قیمت نیز ممکن است رخ بدهد. به این شکل که وقتی ربات موتور جستجو به سایت شما مراجعه می کند اگر در دسترس نباشید هم نمره منفی به شما خواهد داد و هم تأثیر زیادی در کاهش رتبه شما خواهد گذاشت. بنابراین هنگام طراحی وب باید به این ضرب المثل توجه کنید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست و این را گسترش دهید به رایگان بودن نیز و تا حد امکان از سایت های رایگان برای طراحی سایت استفاده نکنید.


مشکل آدرس اینترنتی و هاستینگ در طراحی وب سایت

 

دو راهکار مناسب در طراحی وب برای بلوکه نشدن

در صورتی که پس اجتناب از روش های مطرح شده در این مقاله و مقالات دیگر ساخت سایت مرتبط به این عنوان باز هم پس از گذشت چند ماه خبری از وجود سایت شما در نتایج جستجو نبود به احتمال فراوان سرویس هاستینگ شما مشکل دارد. برای مثال بعضی اوقات موتورهای جستجوگری نظیر گوگل یک آدرس IP را بلوکه می کنند که در این شرایط تمامی طراحی وب هایی که از آن IP بهره می برند به مشکل بر خواهند خورد. این مورد بیشتر برای آن شرکت های ارائه دهنده هاستینگ که از برنامه های خودکار و شیوه ها و روش های غیر مجاز برای ثبت سایت های خود در موتورهای جستجو بهره می برند صادق است.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید