روش‌هایی در ساخت سایت برای بهبود سرعت در جستجو


در مورد Google Instant در مقالات دیگری که در بخش مقالات ساخت سایت قرار داده ایم توضیحاتی دادیم. یکی از برنامه های جدیدی که کمک زیادی در زمینه جستجو به کاربران می کند همین برنامه است که با پیش بینی کلمات مورد جستجو در زمان شما صرفه جویی می کند. در مورد تغییراتی که Google Instant موجب می شود مثال هایی زدیم که در ادامه مباحث ساخت سایت و بررسی برنامه های مختلف مورد استفاده موتورهای جستجویی نظیر گوگل باید اشاره کنیم که یکی از مشخص ترین تغییرات سرعت در یافتن مطالب مورد نیاز است.


مزایای تکنولوژی های جدید در ساخت سایت

 

روش‌هایی در ساخت سایت برای بهبود سرعت در جستجو


با استفاده از این تکنولوژی دیگر نیاز نیست که کلماتی که به دنبال جستجوی آنها می باشید را به صورت کامل وارد کنید و جالب تر اینکه حتی نیازی به فشردن کلید Enter نیز نمی باشد. دیگر تغییر ملموسی که شما مخاطبین ساخت سایت می توانید در جستجو کردن مشاهده کنید این است که در هنگام تایپ کردن وقتی که بازخورد کلمات تایپ شده خود را همزمان مشاهده می کنید می توانید برای جستجو ترکیب بهتری از کلمات را استفاده نمایید و نتایجی کاملاً قابل انطباق با چیزی که مورد نظر شماست را به دست بیاورید.


نکاتی که باید رعایت کنیم چیست؟


چند نکته ای که باید مد نظر قرار دهیم این است که در ابتدا مرورگر خود را ارتقا داده و آخرین نسخه آن را نصب کنیم. مورد بعدی این است که دانلود ها و فایل های ویدئویی را ببندید و قطع کنید. ارتقای سیستم و همچنین اتصال اینترنت پر سرعت در بهبود کارایی برنامه های جدید و حتی ساخت سایت تأثیر دارد. البته باید اشاره کنیم که Google Instant صرفاً زمانی نتایج هم زمان با تایپ را به شما خواهد داد که ایده خوبی از آنچه شما می خواهید داشته باشد. مثلاً اگر حرف س را وارد کنید احتمالاً چیزی نخواهید دید و برای اینکه نتایج را ببینید باید تایپ خود را کامل تر کنید و (ساخت سایت) را وارد کنید تا نتایجی راجع به ساخت سایت ارزان و ساخت سایت فروشگاهی و غیره را به شما پیشنهاد بدهد. نتایج را فقط در صفحه اصلی گوگل می توانید ببینید. حتماً تأکید می کنید که از آخرین ورژن های آپدیت مرورگرها استفاده کنید تا بتوانید از این مزیت در جستجو بهره ببرید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید