طراحی سایت


بهینه سازی سایت و یا تبلیغات در گوگل

بسیاری از سایت های پربازدید برای اینکه بتوانند ترافیک بالاتری داشته باشند و پربازدیدتر باشند مبلغی را هزینه میکنند. برخی دیگر از سایت ها نیز بیشتر ترجیح می دهند که از روش های عادی بتوانند مخاطبین خودرا جذب کنند. گوگل هر دو روش عادی و پولی را که در حقیقت بازاریابی جستجو را انجام میدهند بررسی می نماید. هر دو روش یک هدف مشترک و مشخص یعنی افزایش ترافیک و افزایش بازدید سایت دارند.

بهینه سازی سایت

سئو وب سایت در حقیقت بهینه کردن سایت شما برای اینکه گوگل به سایت شما توجه نموده و به مطالب و کلمات کلیدی سایت شما رتبه و امتیاز بدهد. رتبه بندی از دیدگاه گوگل یک مقدار مشخص و واحد نمی باشد و ممکن است شما برای کلمه های مختلف امتیاز های مختلفی بگیرید. البته این رتبه ای که از کلمات کلیدی دریافت می کنید با توجه به عملکرد رقبایتان ممکن است دچار تغییر نیز شود. در حقیقت باید بگوییم که افرادی که خارج از گوگل فعالیت دارند به طور دقیق از عملکرد های محاسباتی و پیچیده ی گوگل اطلاع دقیقی ندارند و اطلاعاتی که ما هم اکنون داریم از بررسی نتایج و عملکرد مختلف گوگل در سایت های مختلف به دست امده است.

مزایا بهینه سازی سایت

یکی از مزایایی که برای بهینه سازی میتوان تصور نمود این است که هر کلیک که کاربران انجام می دهند هیچ هزینه ای ندارد. همچنین روش های تعیین شده برای سئو برای کلمات کلیدی مهم که در رتبه های بالایی در گوگل قرار دارند بسیار اثر گذار و نتیجه بخش است و می تواند برای سایت شما میزان ترافیک بالایی نیز ایجاد نماید. همچنین یکی دیگر از روش ها و قابلیت هایی که سئو دارد این است که شما میتوانید کیفیت لینک های خارجی سایت تان را بهبود بخشید.

معایب بهینه سازی سایت

بهینه سازی در حقیقت یک استراتژی بلند مدت می باشد که شما در طول این مدت که به فعالیت های بهینه سازی مشغول هستید نخواهید توانست نتیجه ی کار خود را مشاهده و یا بررسی نمایید. این روش نیازمند توجه پیوسته است و عدم توجه در یک بازه ی زمانی هرچند کوتاه مدت می تواند منجر به سقوط رتبه سایت شما در جستجوگر ها شود.

گوگل ادوردز

تبلیغات گوگل ویا اصطلاحا گوگل ادوردز یک سیستم تبلیغاتی میباشد که به کاربران این اجازه را می دهد که کلمات کلیدی خود را در نتیجه ی جستجوها وارد کرده و از این طریق رتبه دریافت نمایند. شما میتوانید از طریق این سیستم کلمات کلیدی را پیشنهاد بدهید که با توجه به تعداد کلیک شان هزینه های متفاوتی دارند. گوگل ادوردز اگر به درستی و به طور مناسب مدیریت شود یک روش مناسب و درست و مقرون به صرفه خواهد بود.

مزایای گوگل ادوردز

این سیستم می تواند یک ترافیک مناسب را در کمترین زمان ممکن به سایت شما بدهد و باعث بالاتر رفتن کارایی سایت تان در معرفی محصولات خواهد شد. این سیستم به شما برای اینکه کلمات کلیدی مورد نظرتان مورد جستجو قرار بگیرند تضمین می دهد البته کیفیت این جستجوها و نوع اگهی تان ارتباط مستقیم با هزینه های مرتبط با ان خواهد داشت. و یکی دیگر از قابلیت های مثبت ان می توان به انعطاف پذیری بالای ان برای استفاده ی کاربران اشاره داشت.
معایب گوگل ادوردز
یکی از معایب این قابلیت می توان به پرداخت هزینه برای هر کلیک اشاره کرد. همچنین بعضی از کاربران از کلیک کردن بر روی لینک های ایجاد شده توسط گوگل اجتناب می کنند و مستقیم به سایت نتیجه ی اصلی جستجو مراجعه می نمایند.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید