طراحی سایت


چگونه از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

از آن جایی که در دوره‌ی اینترنت و تکنولوژی زندگی می کنیم کسب و کارها باید برای بیش تر شناخته شدن اقدام به طراحی سایت کنند. اما به تنهایی طراحی سایت کفایت نمی کند بلکه با ارائه تبلیغات های لازم می توان به گسترش کارتان بیش تر کمک کرد. گوگل ادوردز یکی از روش های تبلیغاتی آنلاین می باشد که توسط گوگل اجرا می شود. کسانی که گوگل ادوردز را برای تبلیغات خود انتخاب می کنند می توانند از دو روش هدف اصلی کاربران شوند. روش اول شبکه جستجو Search Network و دیگری شبکه نمایش Display Network است.حال ما در این بخش می خواهیم به شما بگوییم که چگونه از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟ قبل از اینکه بخواهید آگهی را برای گوگل ادرورز قرار دهید باید اکانتی برای خود بسازید. یعنی ثبت نام کنید که کار بسیار راحتی می باشد. پس از ایجاد اکانت موقعیت های کلی مانند موقعیت زمانی خود را مشخص می کنید.
مرحله‌ی بعدی تعیین بودجه می باشد
تعیین بودجه مشخص می کند تا چه جایی پیش روید و بیش از حد پیش روی نکنید. برای مشخص کردن بودجه خود هم در مرحله اول باید تعداد بازدید کنندگانی که در یک روز وارد سایت شما شده و تبدیل به مشتری می شوند را مشخص کنید.
مخاطبان خود را انتخاب کنید
در این مرحله می توانید با مشخص نمودن موقعیت جغرافیای خود مخاطبانی که احتمال می دهید تا از سایت شما بازدید کنند را مشخص کنید.
انتخاب کردن شبکه
در این مرحله باید شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید یعنی شبکه جستجو یا شبکه نمایش گوگل. حال تفاوت میان این دو چیست؟
شبکه جستجو تبلیغات شما در نتایج جستجوی گوگل قرار می گیرد اما شبکه نمایش بر روی هر طراحی سایتی که تبلیغات شما را قرار دهند به نمایش در می آید.
مرحله‌ی بعدی انتخاب کلمات کلیدی
گوگل این شانس را به شما می دهد که 15 الی 20 کلمه ای که شانس جستجوی شما را بیش تر می کند را انتخاب کنید اما توجه کنید که رفته رفته می توانید به تعداد کلمات خود بیافزایید.
انتخاب هزینه گوگل ادوردز
در این مرحله می توانید هزینه ی تبلیغ خود را تعیین کنید. به طور مثال زمانی که شما بر روی یک کلمه کلیدی هزینه کرده اید که رقیبتان هم بر روی همان کلمه به همان اندازه هزینه کرده باشد هر کدام از شما اگر هزینه بالاتری را پرداخت کنید بالاتر از آن یکی قرار خواهید گرفت این روش مانند نوعی مزایده می باشد.
برای انتخاب هزینه در قسمت Bid دو گزینه در جلوی شما قرار دارد گزینه اول پیشنهادهای گوگل به شما می باشد اما در گزینه‌ی بعدی می توانید به صورت دستی آن را وارد کنید که اگر گزینه دوم را انتخاب می کنید می توانید با استفاده از Google Keyword Planner اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.
ساختار تبلیغات گوگل ادوردز
در این مرحله‌ تبلیغات خود را با عنوان و متن ها قرار می دهید توجه کنید که از این فضای محدودی که در اختیار دارید به درستی استفاده کنید و همچنین تلاش کنید تا از کلمات کلیدی در عناوین خود استفاده کنید. در مرحله ی بعدی بعد از گذراندن این مراحل دکمه Save را بزنید تا به مرحله آخر بروید. در این بخش اطلاعات لازم در زمینه کسب و کار، پرداخت را می گیرد.

طراحی سایت

تبلیغ از طریق گوگل

همانطور که می دانید دوره دوره‌ی تکنولوژی می باشد و افراد معمولا برای کارهای خود به اینترنت روی میبرند از آن جایی که گوگل یک منبع معتبری برای افراد می باشد آن ها همه‌ی جستجوهای خود را از طریق گوگل انجام می دهند بنابراین وجود هر سایتی بر روی گوگل و اولویت آن باث می شود تا به گسترش بیش تر کسب و کار کمک ویژه ای کند. تبلیغ از طریق گوگل دو راه دارد روش اول سئو روش دیگر ادوردز. سئو به روش بالا آمدن طراحی سایت در نتایج گوگل به روش طبیعی می باشد اما در تبلیغات گوگل ادوردز Google Adwords مبلغی به ازای کلیک طراحی سایت شما به گوگل پرداخت می شود که در گوگل با عبارت Ad نمایش داده می شود. تبلیغ از طریق گوگل با روش سئو مقرون به صرفه تر از گوگل ادوردز می باشد در روش سئو بدون پرداخت هزینه ای با روش های طبیعی سایت بالا می آید.

تبلیغ در گوگل ادوردز

در گوگل ادوردز، تبلیغات شما به کسانی که به محصولات و کسب و کار شما علاقه دارند نمایش داده می شود تبلیغ در گوگل ادوردز نرخ مناسب تری نسبت به سایر تبلیغات دارد علاوه بر آن قابلیت مقیاس پذیری بالایی را دارد همچنین می توان به راحتی آن را مدیریت کرد. لازم به ذکر است که در زمان کمتری به سرعت بر روی گوگل قرار می گیرد.

طراحی سایت

هزینه گوگل ادز

در تبلیغات گوگل ادوردز تنها به ازای هر کلیک که کاربران بر روی سایت شما می کند اقدام به پرداخت هزینه می کنید. هزینه هر کلیک با توجه به کلمات کلیدی مورد انتخابی متغیر می باشد. برای شروع تبلیغات باید یکی از واحد های پولی مانند ( دلار آمریکا، درهم امارت، لیر ترکیه، بات تایلند ) را برای پرداخت هزینه انتخاب کنید . شما می توانید کارهای خود را به دست شرکت متخصص بسپارید تا با گرفتن واحد ریالی از شما آن را به واحد پول کشور مقصد تبدیل کرده سپس برای شما تبلیغ کنند توجه کنید که تبلیغات مدیریت شده گوگل ادز توسط کارشناسان گوگل ادز مدیریت و پشتیبانی می شود که شامل کارمزد مدیریت تبلیغات می شود.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید