طراحی سایت مجله اینترنتی در نونگار پردازش

گسترش اینترنت به صورت لحظه ای و بدون حد و مرز باعث شده است بسیاری از شیوه های زندگی تغییر کند. یکی از این تغییرات که شاید برای برخی از عاشقان کتاب و کاغذ بسیار خوشایند نباشد تغییراتی است که در حوزه کتاب خوانی و روزنامه و مجله خوانی می باشد. امروزه بیشتر افراد در دنیای اینترنت به دنبال اخبار لحظه ای و به روز می گردند و دیگر مثل سابق اقدام به خرید مجله و روزنامه نمی کنند. مدیران روزنامه ها و مجلات باید برای حفظ مخاطبینی که سال ها تلاش کرده اند برای رضایتشان اقدامی انجام دهند. این اقدام طراحی سایت مجله اینترنتی یا روزنامه اینترنتی می باشد. با این کار می توان علاوه بر حفظ مخاطبین دایره فعالیت خود را گسترش داده و اخبار را برای تمام دنیا ارسال کنند. همچنین مزیت دیگری که می توان برای طراحی سایت مجله اینترنتی نام برد امکان تبلیغات و درآمد زایی می باشد. شما در صورتی که مخاطبین سایت خود را افزایش داده می توانید به شکل بنری یا اشکال دیگر اقدام به پذیرش تبلیغات کنید که درآمد مناسبی نیز خواهد داشت.


امکانات طراحی سایت مجله اینترنتی


یکی از سوالاتی که در تماس های عزیزان با شرکت بسیار پرسیده می شود این است که طراحی سایت مجله اینترنتی چه امکاناتی را پیش روی ما می گذارد و چگونه می توانیم از این امکانات بهره ببریم. شرکت طراحی سایت نونگار با نیروهای متخصص و سال ها تجربه می تواند هر امکانی که شما تقاضا کنید و در معیارها و اصول برنامه نویسی قرار گیرد برای شما به صورت اختصاصی انجام داده و به سایت بیافزاید. اما چندین مورد از امکاناتی که عمومیت بیشتری دارند نیز می توانیم نام ببریم.
ارائه مجلات و روزنامه های همان روز در کمترین زمان ممکن در سایت
داشتن یک آرشیو از روزنامه ها و مقالات و مجلات در سال های مختلف
امکان فروش و اشتراک در مجلات گوناگون از طریق طراحی سایت مجله اینترنتی
امکان ثبت نام مشتریان و خوانندگان و ارائه عضویت ویژه به آنها
امکان فروش محصولات فرهنگی نظیر مجله و کتاب از طریق طراحی وب سایت مجله اینترنتی
امکان مشارکت دادن کاربران در مطالب با ایجاد قسمتی که در آن آثار خود را ارسال کنند

طراحی سایت مجله اینترنتی در نونگار پردازش


طراحی سایت مجله اینترنتی تخصص ما


شرکت طراحی سایت نونگار پردازش با بهره گیری از تیم های مجزای گرافیکی و برنامه نویسی و سئو سایت و مدیریت محتوا که سال ها در مسیر طراحی وب سایت کسب تجربه کرده اند بهترین گزینه ممکن برای اعتماد کاربران و مدیرانی است که قصد دارند در حوزه های مختلف و خصوصاً طراحی سایت مجله اینترنتی فعالیت داشته باشند. ما با برنامه نویسی اختصاصی بر حسب سلایق و معیار های شما و حوزه مورد بحث و البته تطابق این نظرات و خواسته ها با آخرین تغییرات و پیشرفت ها در عرصه طراحی سایت در دنیا و اصول و قواعد بهترین سایت مجله اینترنتی را برای شما طراحی خواهیم نمود. یکی از موارد بسیار با اهمیت که بسیار نمود پیدا خواهد کرد گرافیک و ظاهر بی نظیر طراحی سایت مجله اینترنتی می باشد. همچنین با سئو سایت مناسب امکان رقابت با سایت هایی که سال ها در تلاش هستند برای شما مهیا می شود و می توانید در عرصه خبری و طراحی وب سایت مجله اینترنتی حرفی برای گفتن داشته باشید و در رتبه های برتر گوگل نیز قرار بگیرید. همچنین شرکت نونگار در زمینه پشتیبانی سایت نیز بهترین خدمات را ارائه می کند و به نوعی از هر نظر می تواند پاسخگوی اعتماد شما باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید